Mobilen.no Gjest Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Dette er virkelig den dårligste mobilen jeg noen gang har vært i nærheten av! Først måtte jeg vente i 2 mnd pga. netcom, og når jeg først fikk den måtte den sendes inn på reperasjon etter en uke. Den falt fra 30 cm lengde og ned på et mykt saueullteppe, og da ble skjermen svart i en dag, pluss at fargene inne i skjermen forflyttet seg vilt. Da jeg hadde ventet i en mnd, fikk jeg den endelig tilbake fra reperasjon, der de hadde byttet skjerm, men da funket ikke toutchen på den... Virkelig den dårligste mobilen jeg noen sinne har hatt!!! Anbefales ikke til noen! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 har handla meg disaier hd.men føle ringe lyden e dårli på denne.og snakke volume.og alt står på fult.e det andre så har problem.kan di svara meg på [email protected] takk Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 har handla meg disaier hd.men føle ringe lyden e dårli på denne.og snakke volume.og alt står på fult.e det andre så har problem.kan di svara meg på [email protected] takk Den norsklæreren burde vært arrestert! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 "Den norsklæreren burde vært arrestert!" Hehe neida.. du har nok hørt om dialekt, eller å skrive på en liten touch skjerm, eller en veldig treg og laggy PC Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Stakkars Apple fans som har så lite å forsvare Apple med at de må gå til angrep på norsken til folk.. jeg ser ikke at denne tråden dreier seg om norsk skriftlig.. har iphonen din explodert i kulda eller er du bare en sur norsk lærer som ikke hår fått seg noe på lenge? Htc kan brukes ned til -20 men må av klimatiseres når temperaturen endres raskt.. dette står i htc manualen.. på Apple.no står det at du ikke kan bruke iPhone under 0 grader.. hvor praktisk er det når du bor i kalde nord? Bruker du iPhone i minusgrader er du uten garanti.. noen har problemer med å skrive men det er enda værre med de som ikke forstår hva de leser.. Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Dialekten innerst i de dype daler i ytre hi egner seg dårlig som skriftspråk. Hva min lille setning har med Apple og iPhone i kuldegrader å gjøre er meg en gåte Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Nå kan du bestille otterbox defender case til htc desire hd fra mytrendyphone.no.. da kan du nesten miste tlf i gulvet så mye du vil.. de har også hardplast over skjermen.. men du må muligens støvlegge den forsiktig med babypulver for å unngå det de kaller vannmerker mellom skjermbeskytter og skjerm.. ligger videoer på YouTube som beskriver hvordan du gjør det.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Min tlf hår hatt flere fall i gulvet.. har ikke skjedd noe.. bruker kun tynn tpu case og vanlig skjermbeskytter.. men må virkelig anbefale alle å kjøpe otterbox defender.. de har best beskyttelse av alle.. har også brukt tlf daglig i kulde uten å skru av.. det går greit når du har tlf nær kroppen innenfor en varm jakke.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Fantastisk mobil veldig fornøyd..utenom høytaleren som er en vits skjønner ikke t de lager en så stor mobil med en så bitteliten ubrukelig høytaler?????? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Gleder meg til å få den telefonen på tirsdag :-) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 En kompis av meg har mistet sin desire hd 10 gang i betong gulvet fra ca 1 meter høyde uten case på tlf, den har også blitt tråkket på med store vernesko.. det er store huller i skjerm-beskytter filmen og kraftige hakk i aluminiumen som vitner om hard bruk. men tlf virker enda helt fint.. jeg har sett iPhone 3gs klyver i otterbox defender case på YouTube.. og iPhone 3gs er mye kraftigere bygget enn iPhone 4.. nu sier jeg ikke at en ikke bør beskytte tlf sin men denne mobilen er ikke så svak som enkelte tror.. klart man kan være uheldig.. både med hvordan den treffer bakken og svakhet i kvalitetskontroll.. jeg er sikker på at aluminium unibody bidrar til at telefoner som Nokia n8, desire hd og legend ikke klyver like lett som enkelte andré når de treffer bakken.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg elsker denne mobilen, den knuser alle apple produktene så hardt!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 hmm.. har bestillt med en desire hd.. men den virker litt for stor når eg tenker på saken. liker designet på første desire,, lurer litt på om kansje den er å foretrekke? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Størrelsen på desire hd er helt klart ikke komfortabel når du skal skrive og holde tlf med en hånd.. den er litt for bred for at de fleste av oss skal ha ett komfortabelt grep og samtidig klare å strekke tommelen over skjermen.. men samtidig er den bare 8mm bredere enn iPhone.. Den vanlige desire er smalere enn iPhone.. skal du surfe mye i landskap modus så er desire hd suveren.. kan si at en tlf som er bredere enn desire hd ikke kan kalles en telefon.. heller pda, eller mini tablett.. med otterbox defender på min desire hd velger jeg å se på den som pda.. siden otterboxen gjør tlf mye større.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 http://www.nettavisen.no/it/article3078223.ece Så galt kan det gå når man kjøper iPhone.. lignende er aldri registrert på en Android tlf.. det er ikke vits å prøve å påstå noe sånn engang.. dette er relativt vanlig hos Apple nå.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Til kommentaren over: Nei, faktisk så er Android minst like ille på dette. Slår man ikke av 3G og dataroaming i utlandet så kan operatøren ta seg enormt betalt, altså ikke iPhone sin skyld? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ikke prøv deg engang!! problemet med iPhone er ikke normal datatrafikk men at den løper løpsk... det er ikke registrert tilsvarende hos Android. Du risikere aldri og pådra seg en regning på 50000kr på en dag i utlandet med.Android tlf punktum...... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 http://www.idg.no/computerworld/article193193.ece?curPage=2 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg fikk ikke til noe med dlna før jeg lastet imediashare.. nå finner Playstation min tlf.. og jeg kan bruke den innebygde dlna funksjonen i tlf til å åpne aktive dlna servere på samme WiFi nettverk.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 va er nettadressen til htc sense? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg