mobilen.no Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Denne mobilen er best. Punktum. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er det TomTom på telefonen? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nest best heter det. iPhone 4 er fortsatt den mest gjennomførte telefonen på markedet. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Flott telefon som jeg så absolutt kunne tenkt meg å testa sjøl... Men er den VIRKELIG verdt "terningkaast seks" ?!? -DET er ikke jeg helt sikker på. -Dette blir vel og en smaksak tenker jeg. -Noen som vil kjøpe X10'en min sånn at jeg får kjøpt meg en Desire HD? ;-) Hehe! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nei det er ikke TomTom. Følger med Route 66 i pakken med kart for Norge. Hvis dette blir for soft for deg kan du alltids installere CoPilot Live 8 som er helt sinnssykt bra. Lenke til kommentar
HTC Nyheter Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Nest best heter det. iPhone 4 er fortsatt den mest gjennomførte telefonen på markedet. Det er og en av de mobilene med flest mangler på mobilegenskaper. Her er noe av det: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=16922 Endret 26. oktober 2010 av Marius Aarre Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 iPhone 4 er fortsatt den mest gjennomførte mobilen for bestemor og bestefar på markedet . Men langt unna min favoritt "Nest best heter det. iPhone 4 er fortsatt den mest gjennomførte telefonen på markedet." Du vet lite om mobil ser jeg.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Tenkte å bestille denne men med det dårlige kameraet og hakking ved HD filming ble jeg i tvil. Hvorfor får den + for 720p hd opptak når den hakker sånn samt at den takler mørke/lyse overganger så dårlig? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 En mobil som veier 164 gram kommer jeg aldri til å kjøpe Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Velkommen etter! Jeg har levd med HD2 siden den kom, og den er en drøm å bruke! Selv med Windows Mobile 6.5. HD2 kan også med siste rom-oppgraderingen kjøre Android fra minnekort, og det virker overraskende bra! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hvordan i svarte kan du gi den terningkast seks når det hakker (så mye at den er ubruklig etter min mening) under hd innspilling?!?!? Desire HD med ubrukelig HD? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Noen som vet hvordan strålingen på denne mobilen er? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Noen måtte selvfølgelig trekke iphone4 inn i dette.. Den er jo rene tragedien i forhold.. Jeg ville heller valgt 3gs framfor antenna/glassgate tlf til apple.. iphones OS er jo også latterlig gammeldags og låst i forhold.. Den gammle desiren er en bedre tlf enn iphone4.. Den slår også Iphone4 i det meste av benchmark og nettleser tester.. "Noen som vet hvordan strålingen på denne mobilen er?" Din forbanna late nisse. Hadde du bladd opp på side tre i omtalen og tittet på raden for SAR-verdi så finner du det. Jeg poster ikke tallverdiene her. Vet du ikke hva SAR er, så bruker du en søkemotor. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det ligger en rekke testvideoer ute på YouTube som viser DHD sin opptaksfunksjon i 720p, og kan ikke se noe hakking på de videoene. Så hvorfor videoen i denne testen hakker så mye, er en smule rart. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 iPhone 4 er den beste mobilen i bruk. Har hatt mange Android-mobiler, og mange iPhones, og i mitt daglige bruk er iPhone i en klasse for seg selv. Folk snakker om iPhones mangler i det uendelige, samtidig som de føler de skiller seg ut ved å hakke på et perfekt produkt. Hjelper ikke at en bil har absolutt alt av tillegsutstyr og motorkraft, når den er forderdelig å kjøre. Når jeg kjøper en mobil, kjøper jeg den for å BRUKE den. Derfor kjøper jeg ganske enkelt den som er overlegent best i bruk når man er på farten. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Blir det laget en test på mobilen Desire Z også snart ? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 ha! bullshit at iphone 4 er best, du har ikke nærheten så mange kule muligheter her. iphone er bare et lite leketøy som man trykker en knapp så har man apklikasjoner tilside til side til side. ikke noe komplisert, ufattelig kjederlig ass. men nå er flyten genial på iphone. Nokia N8 er greit, blir jo bedre og forhåpentligvis endret i framtiden med oppdateringer og nye telefoner som tåler. Maemo 5 er noe de skulle fokusert på ikke lage meego, som ikke ser i nærheten så kult som maemo 5 var og kunne blitt. men whatever^^ man må jo ha en tlf for enhver smak. jeg venter på en Nokia X touch i fremtiden.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Klapp igjen brødboksen apple fans.. les overkriften og testen.. denne mobilen er best.. punktum:) ingen som orker å høre på deres amatør uttalelser uansett.. hva trodde dere? At apple skulle beholde forspranget til evig tid?? Regner med det er mange som er lei av det samme gammle OSet du må tilpasse deg etter.. hva var brukervennlig med det? Android og sense er best for de som er mer enn middels intressert i mobil teknologi. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Har ventet på anmeldelse av denne telefonen lenge. Endelig Akkurat som forventet - kongetelefon! Nå venter jeg bare på at dere får testet Desire-Z også. Det blir en av de to for meg :-D Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nest best heter det. iPhone 4 er fortsatt den mest gjennomførte telefonen på markedet. Ble du sår nå "fanboy". HTC Desire HD er en drøm av en mobiltelefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg