Joachim_F Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vi deler ut tre eksemplarer av det kommende storspillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 veldig bra at dere har en ny konkuranse, lenge siden sist nå. håper jeg vinner dette til broren min sin jeg har alt bestillt det selv Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Den perfekte gaven til dama som har mast lenge om dette! Lenke til kommentar
VikinGz_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Gamer da... uff å uff... Hvordan har dere greid å oversette det til hovmester? Dere vet hva en hovmester er? Lenke til kommentar
trolomlllool Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 De har nok brukt direkte oversettelse;) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Tviler litt på at fable 3 blir kjøpt siden at det går i det samme sporet om Fable 2. Og er etter hva det jeg har lest, like lett. Nei, gi meg heller en hd versjon av Falbe 1 med + utvidelsen. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Gamer da... uff å uff... Hvordan har dere greid å oversette det til hovmester? Dere vet hva en hovmester er? Også Lynvingen har hovmester, ingenting galt i det. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Skal vi skrive postadresse eller e-postadresse? edit: Av en eller annen grunn så jeg ikke e-postfeltet under. Endret 26. oktober 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Syns det er på tide å få noe igjen for å være en trofast og lojal gamer.no leser Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Syns det er på tide å få noe igjen for å være en trofast og lojal gamer.no leser kråketær, fra alle artiklene du har myst på? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Gamer da... uff å uff... Hvordan har dere greid å oversette det til hovmester? Dere vet hva en hovmester er? Det er da virkelig en hovmester han er om jeg har forstått hans rolle riktig. Tviler litt på at fable 3 blir kjøpt siden at det går i det samme sporet om Fable 2. Og er etter hva det jeg har lest, like lett. Nei, gi meg heller en hd versjon av Falbe 1 med + utvidelsen. Dette er akkurat grunnen til at jeg gleder meg til Fable 3. Godt å ha noe som ikke krever full konsentrasjon men som heller er mer renspikka moro. Spillet høstet meget god kritikk for humoren i Giant Bombs anmeldelse (selv om det fikk mye kjeft for enkelte andre elementer) og det gleder jeg meg til å oppleve selv. Skal vi skrive postadresse eller e-postadresse? edit: Av en eller annen grunn så jeg ikke e-postfeltet under. Jeg satt og grublet på dette lenge selv før det gikk opp for meg at å sende spillet over e-post blir som å faxe over en konvolutt med penger. Godt det ikke var bare meg ^_^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Synes godt det kan være min tur nå. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Når kåres en vinner? Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 annonserer dere ikke vinnere lenger? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 http://gamer.no/artikler/73229/disse-vant-fable-iii/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå