Rasputin01 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg lurer på følgende. Innefor musikk, bl.a. på Spotify så finnes det forslag på relatert musikk. Liker man f.eks en spesiell sang så kommer det opp forslag med andre artister/sanger du med stor sannsynlighet vil like. Og de treffer forbløffende bra synes nå jeg. Finnes det noen tilsvarende sider innenfor spill? Liker man f.eks.Call of Duty serien, hvilke andre spill vil man da med stor sannsynlighet også like? Finnes det sider som man kan få tips på dette? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Tja, eneste jeg kommer på i farten er Gamespot som har noen spill i samme sjanger/lignende spill når man f.eks. er inne på call of duty modern warfare 2. Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Giantbomb har en veldig bra spilldatabase, der du kan både slå opp på sjanger og tema, i tilleg har vert spill også en liste med "similar games" sjekk for eksempel GB siden til Modern Warfare 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå