Joachim_F Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Neste uke reduseres prisen på Sonys nyeste konsoll. Les hele saken Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ned til 999,- så har de kanskje en sjanse til å få et jafs av julesalget. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 På tide å fase ut denna drittkonsollen. Jeg har den gamle varianten 2000 og er fornøyd med hva jeg har fått til med den. Det er ikke spill eksklusivt til PSP jeg bruker den til heldigvis.. Da hadde den vert skuffa vekk for lenge siden Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) På tide å fase ut denna drittkonsollen. Jeg har den gamle varianten 2000 og er fornøyd med hva jeg har fått til med den. Det er ikke spill eksklusivt til PSP jeg bruker den til heldigvis.. Da hadde den vert skuffa vekk for lenge siden Du har gått glipp av så mye at jeg ikke orker komme med eksempler engang. Men tipper spillsamlingen din består utelukkende av diverse Call of Duty, God of War, Grand Theft Auto-spill og Crysis. PSP-salget kommer til å knekke all motstand i Japan nå. Endret 26. oktober 2010 av Shifty Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har du noe å støtte opp om den påstanden empire? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå