ED209 Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Noen som vet vor jeg kan lete etter lyd drivere til kortet mitt. Bruker onboard lydutgangen. Har nettop kjøpt kortet og d fulgte ikke med noen cd. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 http://www.nvidia.com/view.asp?IO=nforce_u..._udp_winxp_2.03 Lenke til kommentar
Sapphire Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Bruk driverene til ASUS de er best. Du finner dem på ASUS hjemme side. Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg prøvde de der 2.03 driverne til Nvidia og det holdt på å gå rett vest, fikk ikke opp hovedsiden til controlpanel en gang. Installerte de 1.16 all in one driverne til Asus og de virker som en drøm! Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Har lasta ned denne fila "nForce_2.03_WinXP_english.exe" og plages som fy, skal prøve å finne den fila du viser til. Hvis noen har adr. dit jeg skal gå blir jeg glad. Virker som denne driveren kræsjer med skjermdrivereren som også er NVIDIA, noen som har vært borte i d problemet før :o Vet ikke hvor mange ganger jeg har restarta maskinen nå, prøvd å install. og avinstall og fått blåskjerm med beskjed om å ta en "soft mode" oppstart KLIKKER SNART!!!! (pluss at midt i all elendigheta gikk strømmen og ble borte i tre timer, ARGH!) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Har aldri fått noen konflikter når jeg har instalert Nforce 2.03 drivern. Har gjort det med mange skjermkort og masse forskjellig stash og aldri fått opp noe feil. Har btw TI4200 og FN41 kort nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå