Marte_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 HP Slate 500 er sluppet så stille ut i markedet at eksperter spekulerer i om selskapet er flaue over nyvinningen. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er det noen som kan fortelle meg hvor og når jeg kan kjøpe Lenovo sin hybrid Idea Pad U1 i norge? Frank Lenke til kommentar
Gjest Frank Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 HP Slate 500 er sluppet så stille ut i markedet at eksperter spekulerer i om selskapet er flaue over nyvinningen. Les saken her Hei Marte, Ja du sier noe.....synes greia ser noe klumpete og uestetisk ut, men kan jo hende den funker for noen der ute. Det som er mer spennende er når Lenovo sin hybrid Idea Pad U1 blir og få tak i her på berget. Så skulle du sitte med info om når og hvor det er mulig ville jeg bli taknemlig. mvh. Frank Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Klumpete? Det er på innsiden det. W7 har aldri vært, er ikke, og kommer aldri til å bli noe som er egnet for nettbrett. Det spekuleres i 18-24 mndr før de har noe med Windows CE 7 for nettbrett. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 1,86 GHz prosessor? Endelig noe bedre enn 1 GHz søppelet!! HP Slate <3 Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Bilde zooming hakker som bare f. i reklamefilmen! morro, kan jo bare tenke seg hvor mye det faktisk hakker i virkeligheten da... (Tipper de ikke turte å la den ikke hakke i reklamefilmen, slik at de slapp å bli saksøkt for det etterpå, slik som Nokia ble med sin E72) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Dude.. det var den gamle HP Slate som var halvferdig. Nå har den fått 2GB RAM og 1,86 GHz ht prosessor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg