Joachim_F Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Back to the Future debuterer om kort tid, og kommer også til PS3. Les hele saken Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Haha, jeg må ha dette spillet Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Første episode gratis Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Første episode gratis Tusen takk! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Herregud jeg gleder meg helt vanvittig mye til dette spillet! Har vært stor fan av filmene helt siden jeg var liten gutt, så dette blir fantastisk morsomt Lenke til kommentar
spetter Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Digg. Vokst opp med en av de beste filmseriene noensinne gleder meg.. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Husker jeg så de filmene der ganske mange ganger men tviler på om jeg kommer til å kjøpe dette da spill basert på film pleier å være mildt sagt elendige. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er veeeldig skeptisk, dette kan fort bli veldig dårlig. Men må innrømme at jeg fikk frysninger på armen når jeg hørte intromusikken igjen. Håper inderlig at dette blir bra! Kommentar til artikkelen: Årsaken til at Michael J. Fox ikke gir sin stemme til spillet er nok at han ikke klarer, ikke at han ikke gidder eller synes det er for dårlig betalt. Han har Parkinsons sykdom og har ikke klart å gjøre noe skuespillerarbeid av særlig varighet siden 2000. Han har gjort noen få gjesteroller og noen oppdrag som voice-over artist siden men klarer altså ikke så mye på grunn av sykdommen. Lenke til kommentar
Dottenstestbruker Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det er nok mer sannsynlig at han ikke har tid. Han har gjestespillet i endel serier den siste tiden og skal også bli med i The Good Wife, i tillegg til å ha skrevet et par bøker de siste par årene og aktiv i kampen for stamcelleforskning. Kalenderen er nok rett og slett for full, det er krevende nok å jobbe med sykdommen. Gleder meg mye til spillet, kino-opplevelsen av toeren og treeren var herlig. Skal se filmene igjen med ungene, mens desember går med til spilling av spilelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå