Øystein.F. Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Om du har sakna beinharde spel med eit sukkersøtt ytre er dette noko for deg. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Var å titta på dette igår i spillbutikken, men fant ut jeg ville vente på anmeldelse og etter å ha lest dette. Så ser det nok ut til at dette spillet må vente litt, men kjøpt blir det nok Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Dette skal jeg ha...når det blir billig. Det er så mange gode rollespill der ute og man må nesten bli ferdig med dem før man gir seg i kast med de middelmådige. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hadde tippet en 8er, men for alla del.... herlig spill! Kommer ikke så mange gode "voksen spill" til ds'en så det er godt å se de kommer med stil. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har ikke begynt på det enda. Det koster ikke allverden forresten, ihvertfall fra Play. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå