AltF4 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Tja, synd det var fake. Forhåpentligvis lager de skytingen bedre i 3'ern, resten syns jeg de har i boks. For min del må de jobbe med alt utenom grafikk og formidling. Historien i toeren er underholdende, men når den inneholder deler som den hvor Drake er den eneste som forstår at en trekantet opphauset mytisk dolk er det som skal nedi det eneste trekantede hullet i mils omkrekts - på toppen av et tempel (eller noe annet høyt noe, husker faktisk ikke i farta) så er det noe som seriøst skurrer i historien. Enten kan ikke Naughty Dog bedre, eller så gidder de bare ikke prøve. Det blir så alt for simpelt når slike ting gjentar seg, og det trekker ned helhetsinntrykket stort. Videre bør de kvitte seg med erteskyterne sine og legge litt mer kraft i hver kule, det føles litt som om man går og kaster småstein på fiendene. Det som derimot var spillets sterke kort var bitene hvor du var på oppdagelsesferd - og Uncharted 2 starter veldig sterkt, jeg likte den klatresekvensen veldig godt. Jeg skal ha Uncharted 3, men de har litt å jobbe med. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har begge spillene, men har ikke fått spilt de. Med tanke på alt oppstyret rundt anmeldelsen av Uncharted 2, så er jeg spent på hvordan det tredje blir mottatt. Jeg regner ikke med at det er noe som kommer med det første kanskje, men det er uten tvil noe jeg ser frem til, til tross for at jeg ikke har spilt de to første. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Tja, synd det var fake. Forhåpentligvis lager de skytingen bedre i 3'ern, resten syns jeg de har i boks. For min del må de jobbe med alt utenom grafikk og formidling. Historien i toeren er underholdende, men når den inneholder deler som den hvor Drake er den eneste som forstår at en trekantet opphauset mytisk dolk er det som skal nedi det eneste trekantede hullet i mils omkrekts - på toppen av et tempel (eller noe annet høyt noe, husker faktisk ikke i farta) så er det noe som seriøst skurrer i historien. Enten kan ikke Naughty Dog bedre, eller så gidder de bare ikke prøve. Det blir så alt for simpelt når slike ting gjentar seg, og det trekker ned helhetsinntrykket stort. Videre bør de kvitte seg med erteskyterne sine og legge litt mer kraft i hver kule, det føles litt som om man går og kaster småstein på fiendene. Det som derimot var spillets sterke kort var bitene hvor du var på oppdagelsesferd - og Uncharted 2 starter veldig sterkt, jeg likte den klatresekvensen veldig godt. Jeg skal ha Uncharted 3, men de har litt å jobbe med. Hmm, det er mulig. Husker ikke akkurat den biten, men meget mulig du har rett. Siden jeg ikke husker det så må det ikke ha vært noe som la noen stor demping på opplevelsen min. Skytingen derimot, herre jesus. I det minste hadde de skuddsikre vester denne gangen istedefor tynnslitte røde t-shorter så det er litt mer sannsynlig at de ikke går i bakken på første skuddet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå