lu2saa08 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hei! Jeg er en stooor fan av Heli games;) å å kommer Apache: Air Assault snart:D gleder meg vilt! Men lurer på om det er noen offline coop mode eller noe slik? Jeg spilte Comanche 1 eller 2 HELE tiden da jeg var liten å vil ha nytt nå tenkte jeg:P men vil kunne spille med en venn offline! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ut ifra Gamer sin sniktitt, som er det eneste jeg har lest om spillet, virker det litt sånn. Vi fikk dessverre ikke prøve flerspillerdelen av spillet under denne økten, men vi bet oss i det minste merke i at det skal være mulig å ta kontroll over digre kamphelikopter sammen med en kamerat i sofaen. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ja, spillet har lokal co-op. Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Ja, spillet har lokal co-op. KONGEKONGEKONGEKONGE! Takker for begge svar! GLEEEEEDER meg! noen som vet noe om noen demo? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Så demo på marketplace igår. Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 for et crappy spill Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 hvordan var spillet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå