V. Haugen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Sjekk hvordan din operatør scorer i ny undersøkelse. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 EPSI skal man ta med en klype salt, hadde vært bedre om det var TNS. De leverer pålitelige KTI'er (kunde tilfreds indeks). Men uansett, jevnt over gode scores her. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Orkla eier Onecall, så lenge Stein Erik Hagen (Rimihagen) er innblandet i Orkla så holder jeg meg langt unna Onecall! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Lurer på om onecall bevist lanserte gavepakke i samme tidsperiode som EPSI hvert år kjører sine undersøkelse, det hadde vært greit å vite hva slags spørsmål det ble stilt osv.. det sier ikke artikklen noe om. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Eeh... jeg stusser litt på "overskriften" her jeg da? -De har Norges minst fornøyde mobilkunder. Å såvidt jeg kan se hvem som det har (iflg statestikken) så må det jo være Netcom som det har. Resten av regla er jo stortsett bare om Onecall og hvor gode dem er i forhold. Så personlig mener jeg overskrifta er veldig missvisende. Skulle vel kanskje stått; "De har Norges mest fornøyde mobilkunder", eller?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg