Marte_InnleggNO Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Og gjett hvilken bredbåndsleverandør som havner på jumboplass? Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 er ngt eller get som ligger i gruppen "andre"? har forøvrig ngt og er sånn middels fornøyd Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Rimer ikke helt dette her. Har mange venner som er meget fornøyd med GET. Canal Digital derimot blir slaktet på mange forum. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Get = Dritt Dritt = Get Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Lojalitet er bra å måle så lenger det for mange er umulig å bytte. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ingen som tivinger deg til å ha TV. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Enig at Get er den værste på kundetilfredshet. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er svert fornøyd med prisen og kundecervisen til viasat. Men kanalutvalget til canaldigital er klart bedre Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Viasat er det største marerittet jeg noen gang har vært bort i. De holdt blandt annet på å ringe meg i senk for at jeg skulle ta en større pakke hos dem. 20-25 oppringninger selv om jeg takket nei og ba dem ikke ringe mer. De gav seg bare ikke.... Og folka bak dette firma er noen banditter HOLD DERE UNNA Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Lyse (Altibox) er det selskapet jeg har størst kundetilfredshet av alle selskaper jeg noen gang har kjøpt noe av, makan til god levering skal du lete lenge etter! Ekstremt fornøyd! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kjempe fornøyd med internetten men tv er ikke noe å skryte over. Treg portal og jeg syns ikke bilde er like klart som parabol. Lenke til kommentar
Bruno G. Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Når en tar opp et program som allerede har startet, så skjer det ofte at tiden på opptaket, når det er ferdig er -1s og ingenting er tatt opp... Når en ser programmer som er tatt opp, så skjer det av og til at det blir pauset hvert 2-3 minutt, må da spole litt tilbake og ta play igjen, av og til går det å start det igjen... Etter en oppdatering så ble en ukes opptak slettet, og en annen gang 3 dager med opptak Problemet står jo på den: Motorola... Ellers så har de en bråkete fjernkontroll, levert med nesten tomme batterier, knappene klikker altfor høyt. Men sånt bryr vel ikke folk seg med, bare de har kjapt nett (Altibox fra bkk 60/60, hadde Get før...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg