mcgroven Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Vi får enda mer nedlastbart innhold til gangsterspillet. Les hele saken Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Synes mafia 2 er et av årets beste spill:D så dette gleder jeg meg til:D Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Mafia 2 er latterlig nå. Istedenfor disse eledinge DLC burde de heller få et verdig slutt til hovedhistorien til spillet. Lenke til kommentar
fluxxx86 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 "Synes mafia 2 er et av Ã¥rets beste spill:D sÃ¥ dette gleder jeg meg til:D" Ã¥rets spill?? neppe...du har tydeligvis ikke spilt det første Mafia...Ã?rets skuffelse er mer passende,men Mafia 2 er fortsatt et solid spill... Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Kunne ikke vært mer enig med deg, Fluxxx. Første Mafia var ren orgasme fra start til slutt! Mafia 2 er så absolutt et solid spill, men ikke en gang i nærheten av å lukte på tittelen "Årets spill". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå