Bone Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Hei! Siden dere er # 1 på min lille liste over spillsteder jeg leser anmeldelser, så lengter jeg svært etter en anmeldelse av Gothic 4 og Fallout: New Vegas.. Jobber dere med de!? På forhånd tusen takk! Endret 24. oktober 2010 av Bone Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hei! Siden dere er # 1 på min lille liste over spillsteder jeg leser anmeldelser, så lengter jeg svært etter en anmeldelse av Gothic 4 og Fallout 3.. Jobber dere med de!? På forhånd tusen takk! Søker du på gamer.no så finner du artikler som er lagd. Gothic 4 tror jeg ikke de har skrevet. http://www.gamer.no/artikler/14047/fallout-3/ Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Takk for svar! Visste om dette, men jeg har selvfølgelig skrevet feil i tittelen.. mente jo New Vegas! Skal rette på dette.. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Venter også i spenning på dette... Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Begge spillene kom svært sent inn til oss, men vi jobber med anmeldelser. De kommer, begge to. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 PC-en min valgte å bryte sammen i forrige uke, to dager etter at jeg fikk New Vegas, og Posten somler veldig med de nye komponentene jeg trenger. Det har forsinket min anmeldelse av New Vegas ytterligere, men den kommer. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Goody!! Tusen takk for svar! Ikke noe problem for meg at de kommer noen dager senere, men dere pleier jo å være tidlig ute, så var redd at de ikke kom i hele tatt denne gangen.. Kjipt med PC-en, men nye deler er jo alltid stas, så lykke til -og jeg venter i spenning! Takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå