Gooner_InnleggNO Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hei Jeg har en bærbar pc med 'ATI Mobility Radeon HD4330' skjermkort, og jeg vurderer å kjøpe et spill som krever 'ATI Radeon 9800'. Mitt spørsmål er om jeg vil være i stand til å spille dette spillet med mitt skjermkort? Jeg forsøkte å søke litt selv på amd sine sider, men jeg fant ingen informasjon om dette skjermkortet som spillet krever. På horhånd takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Materie Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Det kortet (Radeon 9800) er vel ihvertfall seks år gammelt? Kanskje mer? Skulle ikke tro du vil ha noe problem med spillet i så måte. Hvilket spill er det snakk om? Endret 24. oktober 2010 av Materie Lenke til kommentar
Gooner_InnleggNO Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Hmmm, ok. Det gjelder Football Manager 2011. Om dette er 6 år gammelt så bør det vel gå greit...? takk for svar!! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det vil gå veldig fint med det skjermkortet ditt. I følge en test kan du spille Crysis på low med det og det er ikke så altfor galt til en laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå