Vegar Jansen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nå bruker vi det trådløse nettet vårt til å kjefte på naboen. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Naboen min har "icanhearyouhavingsex". Selv har jeg "Hackerbox". Setter det åpent innimellom for å se om folk er litt skeptisk til navnet, men neida. Hvor lett er det ikke å samle passord liksom? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Selv så bruker jeg; kast de rødgrønne og SVsuger Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 To av naboene mine har "fuck off" (åpent og wireless-B ROFL), og "drittlinja mi" LOOL Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Naboen min har Al-Qaida Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Litt utenfor emnet kanskje, men hvordan går man frem for å skifte navn på nettverket? Lenke til kommentar
Luv_InnleggNO Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Litt utenfor emnet kanskje, men hvordan går man frem for å skifte navn på nettverket? Hei det er lett. Først går du inn i ruterinnstillingene (hvordan man gjør det står i bruksanvisningen til ruteren), men normalt så skriver man inn for eksempel 192.168.1.1 i nettleseren og går dit. Da kommer det opp en boks man skriver inn brukernavnet og passordet til ruterinnstillingene. Når du er inni ruterinnstillingene, leter du etter det som kalles SSID (nettverksnavnet) og skriver inn navnet du ønsker i boksen. Så lagrer du. Husk at du nå må finne nettverket ditt igjen (med det nye navnet) og koble til det på nytt (med ruterpassordet om du har det, det anbefales så ingen andre kan komme inn). Endret 24. oktober 2010 av Luv Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 naboen min har "ligg unna" Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Mitt favoritt nettverksnavn er "feit og jovial" (ved togstasjonen i Drammen) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 En som bor 50 meter fra meg, har "you got aids" (noe som ikke stemmer i mitt tilfelle) en annen hadde tidligere "Virus, do not open!"(neida, kan bli vanskelig med et passord på nettet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg