Crazy Joe Davola Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Tenkte det kunne være greit med en tråd med de beste spillene til PSN og XBLA i sine respektive sjangre. Action Shadow Complex (Kun til Xbox 360) Perfect Dark (Kun til Xbox 360) Bionic Commando: Rearmed Bionic Commando Rearmed 2 Castle Crashers Comic Jumper: The Adventures of Captain Smiley (Kun til Xbox 360) Lara Croft and the Guardian of Light Mega Man 9 Mega Man 10 Castlevania: Symphony of the Night Castlevania: Harmony of Despair Fat Princess Shank Zeno Clash (Kun til Xbox 360) Dead Rising 2: Case Zero (Kun til Xbox 360) Duke Nukem 3D Doom Doom 2 Super Street Fighter II Turbo HD Remix Scott Pilgrim vs. the World Dead Space: Extraction (Kun til PS3) The Dishwasher: Vampire Smile (Kun til Xbox 360) Section 8 Section 8: Prejudice Snoopy Flying Ace (Kun til Xbox 360) Parasite Eve II Shoot 'em up Geometry Wars (Kun til Xbox 360) Geometry Wars: Retro Evolved 2 (Kun til Xbox 360) Super Stardust HD (Kun til PS3) Ikaruga (Kun til Xbox 360) Rocket Riot (Kun til Xbox 360) Rez HD (Kun til Xbox 360) Shatter (Kun til PS3) PixelJunk Shooter (Kun til PS3) PixelJunk Shooter 2 (Kun til PS3) Everyday Shooter (Kun til PS3) Space Invaders Extreme Trouble Witches Neo RPG DeathSpank DeathSpank: Thongs of Virtue Costume Quest Puzzle Quest: Challenge of the Warlords Puzzle Quest 2 Final Fantasy VII (Kun til PS3) Might & Magic: Clash of Heroes Torchlight (Kun til Xbox 360) Half-Minute Hero: Super Mega Neo Climax Plattform The Misadventures of P.B. Winterbottom (Kun til Xbox 360) Sonic the Hedgehog 4 Super Meat Boy (Kun til Xbox 360) Banjo-Kazooie (Kun til Xbox 360) Banjo-Tooie (Kun til Xbox 360) Earthworm Jim N+ (Kun til Xbox 360) Splosion Man (Kun til Xbox 360) Braid PixelJunk Eden (Kun til PS3) Raskulls (Kun til X360) Outland (Kun til Xbox 360) Tales from Space: About a Blob (Kun til PS3) The Fancy Pants Adventures Ms. Splosion Man (Kun til Xbox 360) Strategi Comet Crash (Kun til PS3) Defense Grid: The Awakening (Kun til Xbox 360) Plants vs. Zombies (Kun til Xbox 360) Toy Soldiers (Kun til Xbox 360) Darwinia (Kun til Xbox 360) Worms Armageddon Lemmings (Kun til PS3) PixelJunk Monsters (Kun til PS3) A Kingdom for Keflings (Kun til X360) A World of Keflings (Kun til Xbox 360) Trenched (Kun til Xbox 360) Eventyr Limbo (Kun til Xbox 360) The Maw (Kun til Xbox 360) Trine (Kun til PS3) Flower (Kun til PS3) Tales of Monkey Island The Secret of Monkey Island: Special Edition Monkey Island 2: LeChuck's Revenge Special Edition Sam & Max: The Devil's Playhouse (Kun til PS3) Sam & Max Save the World (Kun til Xbox 360) Sam & Max Beyond Time and Space (Kun til Xbox 360) Portal Back to the Future: The Game (Kun til PS3) Stacking Beyond Good & Evil HD Bilspill og andre kjørespill Trials HD (Kun til Xbox 360) Joe Danger (Kun til PS3) WipEout HD (Kun til PS3) Hydro Thunder Hurricane (Kun til Xbox 360) Brettspill og kortspill Uno Uno Rush (Kun til Xbox 360) Ticket to Ride (Kun til Xbox 360) Catan Risk Factions Magic: The Gathering – Duels of the Planeswalkers 2012 Puzzle Lazy Raiders Peggle Echochrome (Kun til PS3) Pac-Man Championship Edition (Kun til Xbox 360) Ilomilo (Kun til X360) Tetris HD (Kun til PS3) Game Room Game Room Om det er noen spill jeg har glemt eller om jeg har plassert noen spill i feil sjanger er det bare å si fra. Endret 12. juli 2011 av nouse4aname 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Fin liste! Sam & Max: The Devil's Playhouse er kun på PS3. (og pc) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Glemte Wipeout og SUper stardust HD som begge er til PS3 Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Godt tiltak dette, få de litt mindre kjente spillene fram i lyset Mine favorittspill fra PSN/XBLA må være Flower og Limbo Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Jepp. Jeg har begynt å få opp øynene for PSN og XBLA spill nå i det siste etter å ha spillt spill som Limbo, Sonic 4 og Costume Quest. I tillegg synes jeg Trine, Flower og Shadow Complex er veldig gode spill. Når jeg holdt på med listen fant jeg også mange spill jeg vil teste ut, som Deathspank, Trials HD, Joe Danger, de to Castlevania-spillene og mange fler Skal prøve å oppdatere tråden etterhvert som det kommer nye spill. Men setter pris på om andre gir beskjed hvis jeg glemmer å legge inn nye spill, for jeg er nemlig ikke helt oppdatert på hva som kommer og når. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Lemmings er jo det mest geniale puzzlespille på PSN - der må med. Hva mer kan man be om i et spill, enn en gjeng suicidale småfolk med grønt hår som går rett frem samme hva de støter på? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 La det til. Men var litt usikker på hvor jeg skulle legge det, så la det i strategi. Blir det riktig? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Noen spill som jeg har spilt en del, brettspill som har kommet. Ticket To Ride (kun på xbla) Catan Risk Faction Texas Hold Em Uno Uno Rush Sam & Max Beyond time and space (kun på XBLA) Sam & Max Saves the world (kun på XBLA) Veldig bra tiltak men det beste er vell kanskje å ta litt i siden det er ulike oppfatning om hva som er best og ikke best Endret 13. januar 2011 av whackedorange Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvor er Doom1 & 2?Duke nukem?Selv om listen inneholder mye bra er disse blant kongespillene når det gjelder action,gamle men gode. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Bra tiltak! Det er mye snacks der ute. Jeg foreslår at du oppretter enda en kategori; "Shootemups" Geometry Wars (360) Geometry Wars 2 (360) Ikaruga (360) Rocket Riot (360) Rez HD (360) Shatter (PS3) Pixeljunk Shooter (PS3) Super Stardust HD (PS3) Everyday Shooter (PS3) Space Invaders Extreme Av andre spill har du også: Pixeljunk Monsters (PS3) Pixeljunk Eden (PS3) echochrome (PS3) Portal: Still Alive (360) Hydro Thunder Hurricane (360) Game Room (360) Lazy Raiders (360) Peggle The Secret of Monkey Island: Special Edition Super Street Fighter II Turbo HD Remix Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Takker for tips Har lagt til nye spill. Er det noen spill som jeg har lagt i feil kategori er det bare å si ifra. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Er det noen andre her som har prøvd Pac-Man CE DX? Det dukket opp på XBL i dag. Spillet er lekkert, fullt av valgmuligheter og utrolig vanedannende. Den eneste "ulempen" med spillet er at det er litt for lett å få 200/200 gamerscore. Spillet blir for øvrig lansert på PSN om en uke. Lenke til kommentar
Larsann Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Er det noen andre her som har prøvd Pac-Man CE DX? Det dukket opp på XBL i dag. Spillet er lekkert, fullt av valgmuligheter og utrolig vanedannende. Den eneste "ulempen" med spillet er at det er litt for lett å få 200/200 gamerscore. Spillet blir for øvrig lansert på PSN om en uke. Da blir det nok til at de fleste prøver neste uke. Spiller mye heller ordentlige klassikere i game room enn nyoppusset skvip som de slipper på xbla. Prisene på xbla er også stygt høye. 240 points for Jackal f.eks i game room er mye mer levelig. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Pac-Man CE DX fikk fullpott hos . Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Scott pilgrim vs the world? Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Risk Factions og Tetris HD er knallbra vet ikke om de bare er på ps3 dog.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Skulle oppdatert denne tråden tror jeg, men om vi flytter over til diskusjon.no så er på en måte ikke noe poeng i det. Da går den vel tapt uansett? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Fin tråd! Oppdater den du Mitt tips er ilomilo og Raskulls til XBLA. Førstnevnte er et koselig lite tenkespill, sistnevnte er et platform-/kappløp-spill. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Kingdom of Keflings og A World of Keflings til XBLA. Begge er strategi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå