224tfdf3etfsd Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 hei jeg har prøvd å fikse et lite problem med cod4 mod tools i 3 dager nå men jeg klarer det ikke og trenger hjelp. når jeg kjører cod4 mod tools og jeg prøver noe som helst for eksempel compiling får jeg dette som en feilmelding: _AIL_set_sample_volume@8 could not be located in the dynamic link library mss32.dll. mss32.dll. finnes ikke? hva i huleste skal dette bety jeg har 8 eksemplarer... hvorfor skjer dette?? kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Du kan laste ned mss32.dll på internet. Men googlet selv etter mss32.dll og fant på øverste link at det er trojaner. Endret 23. oktober 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
224tfdf3etfsd Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Du kan laste ned mss32.dll på internet. Men googlet selv etter mss32.dll og fant på øverste link at det er trojaner. jeg har 8 eksemplarer.. jeg har fila skrev jeg jo så hvorfor finner den ikke det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå