Gå til innhold

TEST: Philips Cinema 58PFL9955 konklusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Philips selger denne flotte TV med fokus på 21:9 og ferdig med det liksom(!) Noen ganger kan en produsent få "gratis" med ekstra funksjoner som kan avgjøre et salg til kunde. En slags prikk over i'en effekt. Så jeg fatter ikke hvorfor ikke denne TV'en kan vise TV i 4:3 (eller tilpasset) på den ene siden (f.eks venstre)og tekst TV på den andre siden (f.eks på høyresiden) samtidig fra en kanal (kilde). Og ved tilkobling av ekstra tuner skulle det være mulig å se TV i 2 kanaler samtidig ved siden av hverandre (som gode gamle PIP) når en ikke velger CS film! Det er selvsagt individuelt om man ønsker å ha det slik men siden disse funksjonene ikke kan koste allverden må det bli et godt salgs argument Philips!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har testet TVen (ikke 3D funksjonen), og kan anbefale å velge fullskjerm-modus på 16:9 sendinger. Fyller bildet uten å kutte noe, og ser ikke ut til å gå utover bildekvaliteten. At bilde blir litt bredere legger jeg faktisk omtrent ikke merke til. Særlig på P3 spill er denne funksjonen best. På 21:9 filmer er selvsagt Cinema 21:9 modusen best. Ellers virker kvaliteten meget god (samme som Eisa vinner Philips 9705), og synes den virket best med å ved skru opp opp skarpheten på maks og la funksjonene være på. Kan absolutt anbefale denne for dem som ønsker å ha den beste TVen på markedet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...