gaminghorizon Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Criterion bytter dekk på en spillserie som har punktert. Les hele saken Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Har allerede forhåndbestilt dette til PS3en, gleder meg når jeg får dette Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Criterion Games er mestere på bilspill. Alle burnoutspillene er så gjennomført at man kan bare sette seg ned og gråte av lykke. Tror Criterion Games tok Need for Speed for å redde serien noe dem 100% klarer å gjøre med dette. Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Hvordan står det til med støtte for ratt og pedaler? Har koset meg uendelig mange timer i Playseat WRC og Logitech G25 med Need For Speed Shift. Men støtten for dette var heller laber i Criterions eget Burnout Paradise (ps3) Mitt kjøp av dette spillet er avhengig av dette...... Endret 23. oktober 2010 av arnt0r Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) 1) Ut fra en av de tidlige trailerne så det ut som om det er stor grad av strikk-effekt (bilene bakerst kjører fortere enn de forrest) i dette spillet, er dette stadig tilstede? Tenker da særlig på flerspilleraspektet. 2) Er det split-screen multiplayer i dette spillet? Endret 23. oktober 2010 av Zlatzman Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 LE bestilt til 360 for lenge siden. Tillater meg å glede meg noe sykt til dette Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Først tenkte jeg at Hot Pursuit og Burnout ikke helt matcher. Men når jeg ser dette så ser det egentlig dønn ut som det første Hot Pursuit. Men samtidig helt kliss likt Burnout. Så det har smelta sammen utrolig godt må jeg si. Og Burnout-effektene passer ypperlig inn i Hot Pursuit-konseptet. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Need For Speed: Hot Burnout. Det kommer ikke til å redde NFS, men kanskje de klarer å løfte standarden litt. Serien er og forblir rævkjørt. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Plutselig så det artig ut å være politi. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Endelig et NFS som virker lovende. Det har vært en stund siden sist. De siste årene har det jo gått i nedoverbakke for hele NFS-serien, med unntak av Shift da. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 1) Ut fra en av de tidlige trailerne så det ut som om det er stor grad av strikk-effekt (bilene bakerst kjører fortere enn de forrest) i dette spillet, er dette stadig tilstede? Tenker da særlig på flerspilleraspektet. 2) Er det split-screen multiplayer i dette spillet? 1. Jeg opplevde ingen strikkeffekt i flerspiller, og de dyktigste sjåførene i åttespillersøkten vår var milevis foran de dårligste politibetjentene. Nå er ikke det akkurat konkrete bevis, men jeg opplevde aldri noe sånt, verken i en- eller flerspiller. 2. Nei, ikke såvidt jeg vet. Det var ingenting som hintet til det i menyene, i hvert fall. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg avventer en anmeldelse fra Gamer.no, men dette ser ut til å kunne bli mitt første NFS-kjøp på en laaang tid. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Det spillet vil eg ha, spillet kommer på Wii også. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Dette virket interessant! Skal forsøke en PC demo før eventuelt kjøp tho. Tror vi kan være sikker på at det ikke er noe SIM, men at det er et veldig underholdende spill å spille. 4 vs 4 politi/røver matcher må jo være som skapt for god multiplayer moro Edit: 8 var max i flerspillerdelen eller? Endret 23. oktober 2010 av The Very End Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Criterion og Hot Pursuit må jo være en match made in heaven Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg avventer en anmeldelse fra Gamer.no, men dette ser ut til å kunne bli mitt første NFS-kjøp på en laaang tid. Om jeg får med meg noen på dette vil dette faktisk bli mitt første NFS siden Need for Speed 3 Hot Pursuit. Jeg aner et mønster her. Egentlig ikke gira for bilspill, men det er noe med denne tittelen som ligger mitt hjerte nær. NFS 3 HP ble i sin tid spilt til det nesten ikke var noe igjen av discen, og selv pappa kastet seg på racet etter laveste rundetid mulig å oppnå. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 "All units be adviced, we're in pursuit of a yellow Diablo". Ah, good times! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Husker jeg og en kompis hørte på Wierd Al Yankovic-mp3'er og spilte HP til øynene falt ut. Good times, indeed! Lenke til kommentar
fluxxx86 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 jeg var i tvil om jeg skulle kjøpe dette spillet,helt til jeg hørte at criterion var utvikler:-D Lenke til kommentar
Aluminence Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Drømt om dette spillet en stund... Håpet på egentlig på en remake av det første hot pursuit. Men ser ut som dette blir knallbra!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå