Joachim_F Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Neste års Independent Games Festival har nesten 400 spill. Les hele saken Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Seumas McNally Grand Prize: Minecraft Excellence in Visual Art: Minecraft Excellence in Audio: Minecraft Excellence in Design: Minecraft Nuovo Award: Minecraft Technical Excellence: Minecraft Audience Award: Minecraft D2D Vision Award: Minecraft 2010 IGF Student Showcase Winners: Minecraft Just sayin'... Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Orrie, Minecraft hadde også vunnet et Grammy og en Oscar xD Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Orrie, Minecraft hadde også vunnet et Grammy og en Oscar xD De burde lage en egen kategori bare for Minecraft; "And the nominees for Minecraft; Minecraft!, and the winner is; Minecraft". Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Seumas McNally Grand Prize: Minecraft Excellence in Visual Art: Minecraft Excellence in Audio: Minecraft Excellence in Design: Minecraft Nuovo Award: Minecraft Technical Excellence: Minecraft Audience Award: Minecraft D2D Vision Award: Minecraft 2010 IGF Student Showcase Winners: Minecraft Ellers er lista grei Synes nesten det er litt urettferdig for alle andre å måtte konkurrere med Minecraft. Men så har du jo en del andre, som Super Meat boy, da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Nå er det jo ikke slik at populært = høy kvalitet i alle ledd. Minecraft trenger ikke være det beste spillet i alle kategorier bare fordi det er veldig populært. Når det er sagt kjenner jeg ikke Minecraft - eller særlig mange av de andre titlene - nok til å uttale meg noe særlig. Jeg kan bare vanskelig tenke meg at Minecraft er det eneste spillet som er virkelig bra i denne konkurransen. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Så vidt jeg kunne se skal jo Minecraft konkurrere mot spill slik som Amesia: The Dark Descent, da, så ikke nødvendigvis slik at Minecraft vinner alt, selv om jeg egentlig ikke hadde hatt noe imot det. Minecraft er et fantastisk spill <3 Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Etter å ha spilt Minecraft i alt for mange timer må jeg si at den nesegruse beundringen for meg fremstår som noe overdreven. Spillet er veldig morsomt, men jeg merker jeg har begynt å gå litt lei. Ting tar tid i Minecraft. Veeeldig mye tid. Det varierer også mye hvordan ressursene er fordelt på kart. Her gjenstår en del balansering. Flerspillerdelen er fortsatt latterlig mangelfull i forhold til enspillerdelen. Friheten i Minecraft er fantastisk, men målene, utover stadig ekspansjon, uteblir. Jeg har forhåpninger til neste oppdatering (Halloween) som lover mye. Biomes, nye dimensjoner og nye monstre skal bli gøy. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Nå tuller jeg jo litt med Minecraft. Jeg vet at det ikke er perfekt, men konge er det. Har ikke selv kikket igjennom listen, men det finnes sikkert mange gode kandidater. Må det beste spille vinne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå