Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

SNIKTITT: LG Optimus 7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei du som mener iPhone er best. Selvfølgelig skal du få mene akkurat det du vil, men fakta er selvfølgelig noe helt annet. Best pr. dags dato er definitivt HTC Desire HD. Benchmarker man topp mobilene i dag ser man tydelig at HTC Desire HD knuser (ja faktisk KNUSER) alle konkurrentene. iPhone ligger på en fin fin 4. plass.

Fakta er noe helt annet? Så fakta er at han ikke kan like iPhone fordi noen andre mener noe helt annet? Disse som vurderer 1, 2, 3, 4, 5 plass osv.. de forstår ikke hva a n d r e s i n e m e n i n g e r e r. Og de bryr jeg meg fint LITE om, men om du er så avhengig av benchmarks og "fakta" fra dem vær så god. Alle mobiler har både positive og negative sider, og alle liker forskjellige mobiler. Så det du sier at noe knuser noe, blir for dumt. Det finnes ikke noe "fakta" om at den og den er best. Alle liker ulike user interfaces og ulike design. Og ikke minst, alle er forskjellige. Den beste mobilen er den mobilen du SELV liker og trives med. Man har ingen rett til å si "Denne mobilen er best fordi jeg synes det, så den mobilen du egentlig liker er verdiløs". Det blir for dumt ja :)

Endret av Luv
Lenke til kommentar

Hei du som mener iPhone er best. Selvfølgelig skal du få mene akkurat det du vil, men fakta er selvfølgelig noe helt annet. Best pr. dags dato er definitivt HTC Desire HD. Benchmarker man topp mobilene i dag ser man tydelig at HTC Desire HD knuser (ja faktisk KNUSER) alle konkurrentene. iPhone ligger på en fin fin 4. plass.

Joda, desire HD gruser det meste. Men om man vil ha en telefon man kan spille skikkelige spill på er det vel ingen ting som slår app store enda?

Det er ihvertfall grunnen til at jeg velger iPhone! :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...