Joachim_F Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Dette har vært nok en fabelaktig uke for nettutgivelsene, med massevis av spennende nylanseringer. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Costume Quest er utrolig bra. Anbefales å sjekke ut. Lenke til kommentar
Rune-Andrè Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg la merke til at dere glemte å nevne Farming Simulator 2011. Kom ut 18 oktober, som vil si mandagen ^^ Bare nevne det til dere som ikke vet det. Ps: Farming simulator 2011 kan man spille multiplayer på Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Heisann! To nye spill fra Choice of the Dragon/Choice of Broadsides-folka! Dette skal helgen brukes til når jeg får skvist inn litt tid mellom BlizzCon og Starcraft II ^_^ Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Mye spennende denne uken! Skal sjekke ut en del av PC utgivelsene. Det eneste jeg har prøvd er Costume Quest (PS3) Det er utrolig morsomt! Det er helt klart verdt de 85 kronene som det koster på PSN. Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Super Meat Boy kan virkelig anbefales! Farlig om du er litt perfeksjonist da Vondt i tomlene... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Skal definitivt sjekke ut Costume Quest, har gledet meg til det en god stund nå. Anbefaler alle å sjekke ut Super Meat Boy-traileren. Og ha det i bakhodet at slik så generelt alle spillreklamer ut på nittitallet. http://www.youtube.com/watch?v=ZQZeQSaXwR8 HELLA TIGHT CONTROLS. Å herre. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Kjøpte Super Meat Boy i dag. Det er ganske heftig. Anbefales =) Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Regner med at jeg kommer til å plukke opp Super Meat Boy når det kommer på Steam. Står bare "November" foreløpig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå