Odesseiron Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nå setter giganten alle kluter til med Games for Windows Marketplace. Les hele saken Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Må snart lage en database over hva jeg har hvor. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 God nyhet! Jo flere tunge konkurrenter/alternativer til Steam, jo bedre for oss. Impulse har alt i alt aldri vært en trussel for Valve. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hva er vitsen? De har jo Games For Windows-klienten der man kan kjøpe spill. Lenke til kommentar
deathcoN_1337 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Dude wat. Games for Windows Live =...Hva? Failed copy protection platform OG failed content delivery platform i ett? Skulle likt å se dem komme noen vei med den. Lykke til. Lenke til kommentar
Gorguss Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det kunne nok vært enda mer smidig enn Steam leverer i dag, men vanskelig uten noen form for klient. Det er bare bra med konkurenter. Personlig synes jeg Impulse var bra, men allikevel ett godt stykke unna Steam. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Dude wat. Games for Windows Live =...Hva? Failed copy protection platform OG failed content delivery platform i ett? Skulle likt å se dem komme noen vei med den. Lykke til. QFT. Games For Windows Live må være noe av det største makkverket jeg har blitt prakket på meg ved installasjon av enkelte spill. Absolutt ingen nytte. Kun til irritasjon. MEN! Steam trenger sårt en konkurrent, og det gagner bare oss forbrukere. Endret 22. oktober 2010 av Zarunil Lenke til kommentar
deathcoN_1337 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Enig. Steam trenger en konkurrent, men jeg tviler på at GfWL er den konkurrenten de trenger. Lo litt da jeg installerte Fallout: New Vegas. Coveret: Games for Windows. Installasjonen: Steamworks for activation. Så vel...Jeg tviler på at det kommer til å skje i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Games for Windows Live er noe av det mest forferdelige jeg er blitt påtvunget! Det er sjeldent man er borti noe så fullstendig talentløst. Steam har en enkel og oversiktlig interface som ikke forvirrer. Microsofts definisjon av en god interface er mest mulig farger og undermenyer, kombinert med et utall registreringer, tilbud og surr. Jeg kommer ALDRI til å gidde å sjekke ut games for windows live frivillig igjen, for jeg forbinder det bare med plagsom, uoversiktig drit. Derimot kan jeg godt surfe litt rundt på nyheter og spill på Steam hvis jeg ikke har noe bedre å gjøre ... Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nei. Ingen slår Steam Lenke til kommentar
pxK_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Bare hvis de gjør alt på nytt, re designer Games for windows og hele pakka, så kanskje. Men hvis de ikke forandrer noe så tviler jeg ganske mye på at det blir en suksess. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Venter spent på Mac-utgaven... Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg er nok helt enig i at GFWL er ganske laber i dag men artikkelen handler nettopp om at det er store planer for å blåse nytt liv i opplegget og gjøre det meste på nytt. Det er da lov å håpe at de har forstått hva som må til? Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Den amatørmessige klienten der kan de se langt etter mine penger iallefall. Altfor lite for min del, prøv igjen Microsoft. Lenke til kommentar
King Castor Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvis jeg kan betale med dollar istedenfor euro så kan steam reise for min del! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Dude wat. Games for Windows Live =...Hva? Failed copy protection platform OG failed content delivery platform i ett? Skulle likt å se dem komme noen vei med den. Lykke til. QFT. Games For Windows Live må være noe av det største makkverket jeg har blitt prakket på meg ved installasjon av enkelte spill. Absolutt ingen nytte. Kun til irritasjon. MEN! Steam trenger sårt en konkurrent, og det gagner bare oss forbrukere. Ikke så veldig begeistret for dette selv, og i tillegg til all installasjonen og den biten der får man ikke en gang en tjeneste som klarer å synkronisere gamertagen opp mot den man bruker på Xbox 360. Konkurranse er veldig bra, og selv om jeg er utrolig fornøyd med Steam har jeg ingenting i mot at det kommer konkurrenter og snuser på kaka. Om prisen skulle trykkes ned hadde det vært veldig velkomment! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Games for Windows Live kommer jeg neppe noensinne til å klare å ta seriøst. Kanskje de burde "reboote franchisen" om de faktisk har planer om å gjøre noe alvorlig ut av dette. Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kan Microsoft danke ut Steam? Nei Valve tell us Steam now has over 30 million accounts, with new user growth up 178% over last year, and sales up over 200%. For reference, Xbox Live has 25 million accounts total.(Total number of accounts is well over 35 million – 30 millions are just active accounts, those who were online in last 30 days.) http://www.pcgamer.com/2010/10/18/30-million-gamers-now-use-steam/ Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hater når jeg ikke får pc spill på steam. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Microsoft kan rett å slett ikke brukervennlighet. STEAM er kongen , ingen over - ingen ved siden Steam var først ute, er størst og folk holder seg som regel til en portal.Lykke til microsoft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå