Øystein.F. Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Dette kjem til å gå ned i historia som eit av dei beste lisensspela nokon sinne. Les hele saken 1 Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Må jeg ha sett serien for å spille dette? I så fall hvor mye av serien må jeg ha sett for å forstå historien? Edit: Nevermind! Fikk med meg at dette var et slåssespill nå. Endret 22. oktober 2010 av René Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Skal få meg dette asap. Har eneren og 2-player slossing i disse spillene er geniale! Lenke til kommentar
Z-man Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Greit jeg skal hente det her i pausen på arbeid Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Finner ut at lønninga hadde kommet idag tidlig og nå får dette spillet 9/10 Dagen blir ikke bedre B) Hvilken versjon testet dere? Har Ultimate Storm 1 på PS3, samt Rise of a Ninja/Broken Bonds på 360, men dette kom jo på begge konsollene =/ vanskelig å velge... Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Interessant, men får meg ikke til å droppe NB boikotten. Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvilken versjon testet dere? Karakterene nederst i anmeldelsene viser hvilke versjoner vi har testet. I dette tilfelle begge versjonene. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Interessant. Jeg vet ikke om jeg skal kalle meg Naruto-fan, men jeg har nå lest en del av mangaene og sett noen hundre episoder, og i fraværet av et Dragonball Z-spill uten elendige kameravinkler - det siste var Budokai 3 - så kan kanskje NUNS være noe. Samtidig forteller magefølelsen meg at dette spillet kommer til å gå for halv pris om ikke lenge, så avventer litt med kjøp. Lenke til kommentar
Hansemann_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Skulle likt å se en anmeldelse fra en som ikke har så mye erfaring med Manga. Er åpen for det meste, men passer spillet til alle eller bare de spesielt interesserte liksom. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Tok opp igjen Shippuden animen nylig, etter å ha fallt av i over 1 år. Så da passer det seg med ett spill basert på denne tidsperioden også Det første spill gav god underholdning i kampmodus men var litt småkjedelig sånn ellers, i tilegg var musikken lavmål sammenlignet med orginal materialet. Gjelder dette spill nr.2 også ? Bestillte meg alle Naruto soundtrackene her forleden, og Shippuden byr på mye fantastisk musikk! Synd at disse ikkje har fått sin plasse i spillet ihvertfall. Endret 22. oktober 2010 av Mala Lenke til kommentar
JCGAMER Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Flott anmeldelse!. Jeg var litt nølen med og kanskje kjøpe meg spillet, men nå må jeg definitivt ha det! Jeg datt ut av serien like like før når dette utspiller seg. Spillet ser utrolig vakkert ut Lenke til kommentar
jihn_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Dette skal kjøpes! Flott anmeldelse Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 ZOMG must buy Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kan ikke snakke for de som ikke har sett serien eller lest mangaen, men dette spillet er virkelig konge. Man får liksom med seg historien selv om det går en smule fort framover, atpåtil det er bonusmateriale som gjør slik at man kan se tilbake i historien før der spillet begynner om man vil. Eneste minuset er at musikken ikke er fra Shippuden, men virkelig bra musikk uansett. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Skaffa dette 14.oktober. Skal sies jeg er ordentlig narutofan, men syntes Broken bond og rise of a ninja var ganske svake spill. Storm 1 hadde jeg også på ps3, det var morsom fighting, men klarte aldri å komme meg rundt til å unlocke folk. Storm 2 er et must for alle shippuuden fans, online fighting er bare helt konge, og avhengighetsdannende. Singleplayeren er på en måte et bra sammendrag av mangaen / animen (ikke fillers) Veldig lite ensformige fetch quester du MÅ gjøre for å kom deg videre. Men spillet skinner i fight modus, og jeg synes jo det er viktigst, da dette er et slossespill Lenke til kommentar
Sigh_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Fy søren! første gode lissens spill i historien... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det første spillet var kjempebra, så da var det ingen tvil om kjøp for min del. Jeg var heldig og fikk tak i Collector's Edition. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvor fikk du fatt på den? Kunne tenkt meg den sjøl Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kjøpte den på Game.co.uk, men nå er både den til PS3 og 360 "out of stock". Så da vet jeg ikke om andre steder den er å finne. Jeg fikk bare et tips om at den var til salgs på Game, så da sjekket jeg ikke andre steder. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Halvparten av alle spillene på game.co.uk er jo "out of stock". Takke meg til play.com, videogamesplus.ca og amazon.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå