zero_time Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg har hørt om et program som skal kunne spille av .dem filer som du recorder i CS.. Noen som vet hva dette programmet heter? Lenke til kommentar
xlent Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg bruker Geekplay til å spille av .dem filer, du finner det på www.download.com Lenke til kommentar
sull Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 programmet heter Geekplayer og den nyste verjonen er 6.0... du kan hente den her:: http://www.geekboys.org/programs.php Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Off topic: Er geekplayer fucka i xp elns? Det klikker alltid, får sånn "programmet har gjort en feil, send rapport? Ikke send?" Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 programmet heter Geekplayer og den nyste verjonen er 6.0...du kan hente den her::http://www.geekboys.org/programs.php geekplay6.0 er ikke nyeste versjon søk etter skplayer, da det er lederen i sk som har utviklet programmet valgte han å bytte navn Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Trenger da ikke geekplay.. bare skriv viewdemo demonavn i console Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 GeekPlay/SKPlayer gjør det mulig å spille av demoer fra tidligere versjoner av HL samt fikse korrupte .dem-filer/fikse ødelagt demoer hvor bevegelsene tar sted eksempelvis under selve mappet Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Off topic: Er geekplayer fucka i xp elns? Det klikker alltid, får sånn "programmet har gjort en feil, send rapport? Ikke send?" Nei da. Du må bare hake av på et av punktene på geekplay, husker ikke helt nå. Skal sjekke. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 med geekplay kan du og justere hastighet og spole frem og tilbake i filmen. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Er vel bare å skrive viewdemo eller timedemo eller hva det var for å ha med spole funksjon. Lenge siden jeg har fukla med cs console, så husker dårlig. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg bruker playdemo i consollen. jaja. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 viewdemo i konsoll....enklere kan det ikke få blitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå