Joachim_F Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 The Dragon Knight Saga er snart i salg, og Larian jobber med nytt rollespill. Les hele saken Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Skal skaffe meg divinity ja Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Noen som vet om en nettside som selger dette spillet? Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Siden Divinity 2 - Ego Draconis er til salgs på Steam, antar jeg at dette havner der også så snart det er ute. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Digger Rpg, er Divinety i kinda Gothic stil? Har aldri spilt noe fra Divinety, men har sjekket ut nettsetdet + Forum og ser drabelig bra ut. Noen som har spilt noe annet fra Divinetu som kan informere meg litt? Thx Lenke til kommentar
Nether Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Fikk aldri spilt Divine Divinity, men Divinity 2 er et veldig bra spill i min mening. Det kan være litt likt Gothic spillene i og med at det har fokus på utforskning og det at fiendene ofte kan være ganske vanskelige i begynnelsen. Historien er ikke så bra, men akkurat som i Gothic så er ikke historien poenget med spillet. Divinity 2 er et ganske stort spill og har mange skjulte ganger, og hemmeligheter å oppdage. Liker også at det ikke tar seg selv for alvorlig. Det er mye humor i det, spesielt om man leser tankene til folk man møter på eller plukker opp forskjellige brev man finner på bakken. Har bare spilt Ego Draconis, ikke ekspansjonspakken så det kan være ting har endret seg litt, men vær forberedt på at spillet er litt dårlig optimalisert. Grafikken er ikke fantastisk, men stresser maskinen en del for det. Synes likevel spillet er bra nok til å overse slike små feil så jeg anbefaler enhver RPG fan å skaffe seg det. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Divinity 2 - Ego Draconis er et must for alle RPG-elskere, har man ikke fått det med seg så er det bare å laste ned fra Steam i en fei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå