Øystein.F. Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Massive stridsmaskiner krigar så blikkplatene flyg i eit voldsomt antiklimaks. Les hele saken Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Trauste greier, jeg går fortsatt å håper på at det en dag skal komme et skikkelig bra spill som omhandler mechs, wanzers eller noe annet robot-aktig som skal være bra gjennomført. Husker tilbake til MechWarrior 3 som var knall kult med Sidewinder force feedback pro spaka mi, vil ha noe slikt med bedre grafikk, enda flere våpen og enda flere mechs å velge i. Ikke en eneste spake har klart å overgå Sidewinderen min med force feedback... Men nå har jeg ikke com port på pcen lengre, så får ikke brukt den... Lenke til kommentar
Jevrio_InnleggNO Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Likte dette spillet veldig godt. Minus alle de aldri-døende bossene. Om noen vil se gameplay: http://www.youtube.com/view_play_list?p=FEA7446E4356E4B9 (full playthrough, men går fint ann å bare se litt av en video. Full grafikk, 1080p) Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Eg syntes Enslaved satte ein ny standard for ansiktsanimasjon. Er dette bedre? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Eg syntes Enslaved satte ein ny standard for ansiktsanimasjon. Er dette bedre? Spillt heavenly sword? Det hadde helt fantastiske ansikts animasjoner :o Enslaved og heavenly sword er begge laget av ninja theory. Endret 21. oktober 2010 av Jikla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå