olis95 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hei... Nå er jeg ordentlig forbanna! Jeg kjøpte en lg gt540 fra elkjøp for noen uker siden. samme dagen dro jeg på klassetur til polen. Og etter to dager i polen sprakk på mystisk vis den indre delen av skjermen. Det skjedde mens den lå i lomma, og det er ikke anntydning til skader i skjermens glass på utsiden. Jeg har sendt den inn til elkjøp, men vet ikke om det er garantisak eller ei... Jeg min far, og alle de andre som var tilstede mener også at dette burde gå på garantien. men de sa på elkjøp at dette går nok ikke, men vi skal sende den inn. Jeg har ikke dultet borti noe i det heletatt, og jeg tror det er en feil fra fabrikk som gjør at skjermen sprekker når den kommer under press... (hvilket ikke er så stor selv i en lomme) kommenter.... har jeg noen sjanse? Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Og etter to dager i polen sprakk på mystisk vis den indre delen av skjermen. Det skjedde mens den lå i lomma, og det er ikke anntydning til skader i skjermens glass på utsiden. har jeg noen sjanse? Så lenge det ikke er ytre skade på mobilen, og siden det absolutt ikke er noen vann/fuktskade mener jeg dette i høyeste grad er en reklamasjonssak som bør gi deg ny eller reparert telefon tilbake. En mobil skal jo selvfølgelig tåle normal bruk.. Mvh, Amund Lenke til kommentar
olis95 Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Og etter to dager i polen sprakk på mystisk vis den indre delen av skjermen. Det skjedde mens den lå i lomma, og det er ikke anntydning til skader i skjermens glass på utsiden. har jeg noen sjanse? Så lenge det ikke er ytre skade på mobilen, og siden det absolutt ikke er noen vann/fuktskade mener jeg dette i høyeste grad er en reklamasjonssak som bør gi deg ny eller reparert telefon tilbake. En mobil skal jo selvfølgelig tåle normal bruk.. Mvh, Amund Ok... takk for det :-) har fått melding fra elkjøp i dag om at den har blitt mottatt hos verkstedet. Så virker som om det går bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå