Odesseiron Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Sony Liverpool ser etter en designer til et futuristisk racingspill. Hva kan det være? Les hele saken Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg hadde egentlig håpet det kunne vært en ny versjon av Destruction Derby jeg Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Bah! Gi meg heller et nytt F-Zero til Nintendo 3DS! Wipeout kan gå å legge seg! F-Zero FTW! Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hva med å smekke dette over til 360 også da? er så lei av eksklusiviteter og annet piss Sony/MS gjør. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Det skal nok godt gjøres med tanke på at SCE Liverpool Studio er heleid av Sony, som naturligvis ønsker å ha så stort konkurransefortrinn som overhodet mulig over Microsoft og Xbox 360. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det skal nok godt gjøres med tanke på at SCE Liverpool Studio er heleid av Sony, som naturligvis ønsker å ha så stort konkurransefortrinn som overhodet mulig over Microsoft og Xbox 360. Ja, jeg forstår jo det. Men helt ærlig, Wipeout er ikke spillet som kommer til å tippe konkurransen over til Sony's fordel (Ikke sikker på hvem som leder). Lenke til kommentar
realnils Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Åhh! Ble veldig spent når jeg så dette! Har en del ønsker jeg vil ha oppfylt i dette spillet hvis det er snakk om WipEout. Er en stor WipEout fan, og mesteparten av tiden jeg spiller PS3 går til nettopp WOHD. SL vet virkelig hva de driver på med! Bare synd at det ble kutt i staben tidligere i år. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg hadde egentlig håpet det kunne vært en ny versjon av Destruction Derby jeg Jeg falt egentlig av den serien etter nummer 2 (som jeg spilte til døde) men spilte litt av ett av de siste spillene i serien og Gud hjelpe meg for noe møl. Enten må de slippe en high def versjon av DD 2, eller så håper jeg de lager en high def-versjon av Wipeout 2097 - som jeg også har spilt til døde. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Ja, jeg forstår jo det. Men helt ærlig, Wipeout er ikke spillet som kommer til å tippe konkurransen over til Sony's fordel (Ikke sikker på hvem som leder). For mange jo, Wipeout har stor FAST fanskare, ikke bare for spillet er fantastisk men det har en høy behersknings grad slik at man må trene mye får bare å klare spillet uten å kræsje mye. Enesete grunnen til at jeg kjøpte ps3 er nettop Wipeout HD og jeg angrer ikke. Endret 21. oktober 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg hadde egentlig håpet det kunne vært en ny versjon av Destruction Derby jeg Jeg falt egentlig av den serien etter nummer 2 (som jeg spilte til døde) men spilte litt av ett av de siste spillene i serien og Gud hjelpe meg for noe møl. Enten må de slippe en high def versjon av DD 2, eller så håper jeg de lager en high def-versjon av Wipeout 2097 - som jeg også har spilt til døde. Er enig med deg der, jeg spilte selv 1'ern og 2'ern men rørte i Arena eller Raw. Derimot, hadde 1'ern og 2'ern kommet i HD hadde jeg død tror jeg, det hadde vært.. wait for it... L-E-G-E-N-D-A-R-Y! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Dykk glemte og nevne at Studio Liverpool stod bak ikkje mindre enn 7 Formel 1 spel.! Synd dei mista lisensen for dei holdt mykje høgare nivå enn makkverket Codemasters klarte å skrape saman. Endret 22. oktober 2010 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå