eizo Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hei bare for å si det med en gang : eg har spillet i orginal cd så ikke tro at dette er noe pirat greier! men til problemet... har et spill final fantasy 7 til pc..som eg har fått broderen til å lage bin filer av cdene. slik at eg slipper å høre på cden står å suser når eg spiller for den rister noe sinnsykt eg bruker en virtual cd-rom som Daemon men spillet klikker samme stedet .... kva er grunnen til dette? må eg bruke den **** bråkete cdromen for å kunne spille det? eller bare lage en ny image av orginal cdene? 8) Lenke til kommentar
mr x Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 oki..tror deg..men hvilket oprativsystem bruker du.. har hørt at spillet kan få pro i xp.. men kan hende at en patch fikser dette. foresten..jeg har vært på leting etter ff7 til pc,men har ikke klart og finne det ennå..vet du om det er og få kjøpt ennå ! Lenke til kommentar
eizo Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 eg bruker xp ja om dei selger ff7 nå er veit eg ikke men se på http://www.gamesmix.com kansje dei har det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå