Øystein W. Høie Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Blackberry går til motangrep på Steve Jobs. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Er enig i at 7" er for lite. Da tar jeg heller frem mobilen.. 10" er perfekt, får mer "desktop"-like apps enn du kan klare å skvise inn i en 7" skjerm. Blir nok en del som kjøper en 7" som erstatter for mobiltelefonen kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det eneste virkelige poenget med nettbrett o.l. må jo være at man har dem med seg i situasjoner hvor man ikke har med seg bærbar pc ellers vil jo en hvilken som helst bærbarbar pc slå ethvert nettbrett ned i støvlene, pga keyboard o.sv. På den måten blir jo ipad til tross for at den er aldri så "sexy", totalt uinteressant fordi den er akkurat like stor og uhamselig som en bærbar pc. Jeg går oftest i en helt vanlig dressjakke der kan jeg helt enkelt ta med meg f.eks en Samsung Galaxy Tab eller andre devicer på samme størrelse. Den er derfor 100% mer nyttig enn ipad fordi den er noe i retning av en pc som man har med seg i situasjoner hvor man ikke har en bærbar pc men også fordi den har innebygget mobil slik at jeg slipper å gå rundt med mange devicer på en gang. Jobs idiotiske utsagn om sandpapir på fingrene for å benytte seg av små skjermer faller på sin egen urimelighet, hvis det medførte riktighet ville jo en iPhone være totalt ubrukelig til absolutt alt annet enn å ringe med teach Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg synes Steve Jobs burde få noen andre til å uttale seg i pressen og slikt, han har jo tydeligvis ikke skjønt at å rakke ned på andre sitt produkt for å fremheve sitt eget IKKE er god markedsførings etikk. Og det gjør at andre som ikke er helt applefan får mer avsmak av produktene enn kanskje opprinnelig.. Han gjentar det jo hver eneste gang han skal på scenen eller i media hva andre gjør feil.. Lei av å høre på han, kan ikke noe n gi han munnbind og få en PR person til å uttale seg istedet..? Jeg for min del vil selvsagt heller velge en laptop enn en iPad, den er jo så altfor stor og uten fysisk tastatur.. En Samsung Galaxy Tab er mer greia om man ønsker noe mellom en laptop og en mobil.. PLUSS en Samsung Galaxy Tab kan man bruke til såååå mye mer enn en iPad pga Android og ikke minst mulighetene å sende sms, ringe videosamtaler og ansre samtaler.. osv osv osv Lenke til kommentar
Gjest audun Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Er enig i at 7" er for lite. Da tar jeg heller frem mobilen.. 10" er perfekt, får mer "desktop"-like apps enn du kan klare å skvise inn i en 7" skjerm. Blir nok en del som kjøper en 7" som erstatter for mobiltelefonen kan jeg tenke meg. 10" er for stort. Da tar jeg heller frem pcen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg