Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg følgende kommentarer:

1. For det første burde artiklene dateres når de ble publisert. Jeg sitter her og lurer på om artikkelen er fersk eller ei, iogmed at denne modellen har vært lenge på markedet(før sommeren) og LG Optimus One/Chic er rett rundt hjørnet.

2. Inkonsekvent testing.

a)Etter å ha lest test av SE X8 og LG GT540 klarer jeg heller ikke (påpekes i første kommentar) å skjønne hvorfor disse får likt terningkast.

b)Se f.eks "samle-testen" for Xperia mobilene. Regner med det en klipp og lim artikkel fra alle de andre testene. Denne gir et fint oversiktsbilde over hvor forskjellig ting vektlegges i testene. Det å gi pluss for stor skjerm for så å sette det som negativ at mobilen er stor er bare totalt selvmotsigende og meningsløst. I tillegg er det bare X8 som får minus for utdatert android-version.

3. Manglende entusiasme. Har sett flere "unpacking"-videoer her der både mobil og annet i esken bare slenges på bordet, ganske så brutalt, etter at eskene nærmest er blitt revet opp. Det virker bare useriøst og slurvete. Da er det bedre med bildeserie spør dere meg.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...