TE_Andersen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det taktiske rollespillet er bedre enn noen gang. Les hele saken Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Etter det jeg har forstått så er dette bare den samme Armored Princess men med expansion i et. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det er riktig, en litt håpløs måte å gjøre det på spør du meg. Du må starte et nytt Armored Princess campaign for å få tak i nyhetene der. I tillegg får du de to korte som er nevnt i artikkelen. Til sist får du en editor, forhåpentligvis er det mye bra brukerskapt å hente etterhvert. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 si meg. har ikke dette spillet vært på steam siden midten av september da? kjøpte det forøvrig da og det bringer lite nytt til bordet, har endog ikke spilt mer en et par timer på campaign så har ikke sett så mye til de nye enhetene og tingene. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Det er riktig, en litt håpløs måte å gjøre det på spør du meg. Du må starte et nytt Armored Princess campaign for å få tak i nyhetene der. I tillegg får du de to korte som er nevnt i artikkelen. Til sist får du en editor, forhåpentligvis er det mye bra brukerskapt å hente etterhvert. Da må jeg si meg forvirret at anmelder sier : "King’s Bounty har hele tiden slitt med å gjøre et godt førsteinntrykk på meg".....som om han har spilt så vannvittig mangen av av de? Er vel bare 3 totalt er det ikke? Den som var i 1990, 2008, og 2009? De 2 siste er egentlig helt like gameplay messig. Endret 21. oktober 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Seal Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det er riktig, en litt håpløs måte å gjøre det på spør du meg. Du må starte et nytt Armored Princess campaign for å få tak i nyhetene der. I tillegg får du de to korte som er nevnt i artikkelen. Til sist får du en editor, forhåpentligvis er det mye bra brukerskapt å hente etterhvert. Så jeg som akkurat har kjøpt meg AP uten Crossworlds, må jeg da starte hele AP på nytt hvis jeg skal spille Crossworlds da?! :S - I så fall er det synd, ettersom jeg liker AP såpass godt at Crossworlds fristet stort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå