mcgroven Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Finske Remedy kan avsløre at de jobber med en ny stortittel. Les hele saken Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Håper vi får en annonsering snart da, eller en liten, mystisk teaser. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det kom ikke som en stor overraskelse. For det første er det tydelig at vi får en oppfølger med tanke på hvordan historien avslutter etter 2. tilleggspakke. Og for det andre har spillet solgt ganske bra Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Finske Remedy kan avsløre at de jobber med en ny stortittel. Les hele saken uhh, ble ikke dette annonsert for like 2 måned siden og de confirmed at denne gangen skulle de isåfall lage en PC version? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 De har et godt stykke å gå for å overbevise meg i hvert fall. Alan Wake var i mine øyne alt for tungt basert på et på det beste middelmådig skytespill og selv om spillet hadde tjukt med stemning klarte det ikke være så alt for givende i lengden Jeg følte heller ikke at historien hang på greip, men det kan jo skyldes meg selv. Hat forstått det sånn at den blir bedre med DLC'ene som har kommet, men om de må bruke slike metoder for å fortelle historien så kan det jo se ut til at den ikke var så sterk i utgangspunktet. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Finske Remedy kan avsløre at de jobber med en ny stortittel. Les hele saken uhh, ble ikke dette annonsert for like 2 måned siden og de confirmed at denne gangen skulle de isåfall lage en PC version? Vi lenker til akkurat den saken i artikkelen, og det ble ikke bekreftet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Alan Wake er et av dem beste spillene jeg har spilt og det er så utrolig godt det kommer slike spill som forteller en spennende historie som Alan Wake. Om Alan Wake 2 kommer så kommer jeg til å bli utrolig glad!! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Føler at det er et spill som fortjener oppfølger selv om det første endte opp som litt skuffende mot slutten av spillet. Når de først lager en egen engine og bruker så mye tid på å sette opp et univers.. så ja. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Gledelig hvis det kommer en oppfølger til en av de beste spillene som noensinne har kommet på 360. Har selv ikke fått surret meg igjennom spillet ei heller tilleggspakene men er jo snart juleferie så håper att man får tid til litt stemmningsfult spill da. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hadde det kommet på ps3 hadde jeg brydd meg...Har fyrt opp støvsugeren for siste gang..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå