EyePatch Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Heisann, et lite spørsmål. Har noen funnet ut hvordan chokes fungerer sånn egentlig? Har litt problemer med å lokalisere "the sweet spot." Utrolig morsomt spill så langt. Akkurat fått andre tittel. Men litt slitsomt å være grappler som ikke forstår hvordan chokes fungerer. Lenke til kommentar
assassai Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 er ikke dette ganske likt UFC? er stor fan av UFC Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Kontrollsystemet er ganske annerledes. Dette spillet har mye bedre flyt i animasjonene og føles derfor bedre slik sett, men strengt talt liker jeg begge, på litt forskjellige måter. Choke handler vel om å finne det punktet med analogen og holde den der, så når den flytter må du finne den på nytt. Noen submissions er vel med knappe trykking også. Lenke til kommentar
EyePatch Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Kontrollsystemet er ganske annerledes. Dette spillet har mye bedre flyt i animasjonene og føles derfor bedre slik sett, men strengt talt liker jeg begge, på litt forskjellige måter. Choke handler vel om å finne det punktet med analogen og holde den der, så når den flytter må du finne den på nytt. Noen submissions er vel med knappe trykking også. Men har enda ikke funnet noen veldig gode teknikker for å finne punktet, og holde der ikke minst. Veldig vanskelig, ettersom punktet statig skifter retning. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Kjør tutorial i spelet då. Der får du fortalt korleis choke fungerar. Men du skal bruke den venstre stikka, om eg ikkje hugsar feil. Og lage halvsirkler frå høgre til venstre (nedover) - og så frå venstre til høgre. Dårlig forklart, but but, it's not only only. Endret 3. november 2010 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå