Joachim_F Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Genghis Khan er tilbake, i ny gratisutvidelse. Les hele saken Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 venter fortsatt på vikingene. de er jo tilogmed med i traileren og introvideoen! men gjengis khan blir gøy Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Babylon kommer vist til å koste 5 dollar i USA. Spent på hva prisen vil bli euro. Femti kroner er på grensen til hva jeg er villig til å betale, men jeg mistenker at det vil bli oppunder det. Lenke til kommentar
denjell Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Babylon kommer vist til å koste 5 dollar i USA. Spent på hva prisen vil bli euro. Femti kroner er på grensen til hva jeg er villig til å betale, men jeg mistenker at det vil bli oppunder det. 5€ va prisforskjellen på deluxe og vanlig versjon på steam, så det skal du ikke se bort i fra Lenke til kommentar
Morten9012 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Spennende, men lurer på når de skal komme med animasjoner på soldatene i multiplayeren. At de ikke hadde med det er skuffende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå