Sir-Allistair Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Da mener jeg de siste månedene. Kanskje jeg har gått glipp av noe bra? EDIT: Plants vs Zombies, Sonic 4 og Dead Rising: Case Zero har jeg plukket allerede opp. Endret 18. oktober 2010 av Aladrian Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kom noen veldig bra i sommer som bl.annet Lara Croft og Limbo. Ellers har det vært litt skuffende, det syntes i hvertfall jeg. Comic Jumper var en skikkelig nedtur. Men Super Meat Boy kommer førstkommende onsdag på XBLA, det ser veldig lovende ut. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Super Meat Boy dro på seg en 9'er hos Eurogamer. Skulle visst være VEDLIG vanskelig, men fair. Er virkelig spent på den tittelen. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Super Meat Boy skal sjekkes ut. Har (uheldigvis? ) fått med meg Limbo for lengst. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Super Meat Boy minner meg om N+. Det ser fantastisk ut. Dead Nation til PS3 høres stilig ut. Spillet burde dukke opp på PSN innen en måned eller to. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Costume Quest ser ut som et interessant spill. http://www.giantbomb.com/costume-quest/61-32304/reviews/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Dead Rising 2: Case West kommer iløpet av året, bare til Xbox 360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå