mcgroven Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Rollespillet kommer ikke ut som planlagt her i gården. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Zuxxez? Alvorlig? Høres mer ut som det første nicket til en 13-årig CS-spiller enn et distribusjonsselskap det går an å ta seriøst. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Zuxxez var utgiveren av Two Worlds også. Selvfølgelig litt useriøst navn, men dersom de leverer så betyr det ikke noe. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 hahha, når du påpekte navnet å jeg sa det høyt lo jeg bra godt. Men uansett, har nok spill å spille så jeg klarer heldigvis å vente. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kjipt, veldig kjipt. Men heldigvis er det bare snakk om noen uker. Kunne vært værre slik at vi ikke fikk det før neste år. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 jeg velger et godt rollespill over et FPS anyday... Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jegb setter faktisk pris på dette; nå slipper jeg å sitte med et etterlengtet spill stående i hylla mens jeg fordyper meg i fallout. Tror faktisk jeg har spilt et par runder med CS mot noen kalt zuxxez. =\ Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 For min del går dette heilt greit. Det er verre for amerikanarane, kan forstå det dersom dei er litt sure. Kay Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Endelig får vi noe før amerikanerne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå