Marte_InnleggNO Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Med N8 er Nokia endelig tilbake i tungvektsklassen. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Ser at langt flere gir denne en helt ok karakter (4) og bedømmer telefonen for hva den er, ikke for hva Nokia sier den skal være. Har selv testet denne, og må si jeg ble overrasket over hvor i bakleksa egentlig Symbian er. Windows 6.5 blir jo oppfattet som stabilt og moderne i forhold. Mitt råd til dem som sikler etter denne er: prøv før du kjøper. Prøv også andre telefoner, gjerne Android eller iPhone. De som kjøper denne, kan umulig vite hva konkurrentene har på markedet... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Om de satt ned prisen på den med en tusenlapp, hadde den virkelig klart å skille seg ut med en hyggelig pris ved siden av. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 ha dåkk testa tlf sjøl? det e jo akkurat samme som står i amobil sin test, bare at det er forkorta, det er et sammendrag av amobil sin test!!!!!! dårlig testing her ja!! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Desire kan filme i HD! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 er utrule fornøyd med min Nokia N8, råder andre til og skaffe seg en, for de som har lyst en Nokia N8:) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 n8 sucks den duger ikke Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 sucks? Den har en av de beste kameraene når det gjelder mobil og HDMI utgang, er ikke det nok til å si at den er ok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg