Vegar Jansen Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Liten og smart mediesenterkloss på vei til stua di. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hvilket OS kjører denne boksen ? Er det mulig å legge til eks DVB-T kort med CI (CAM) ? Lenke til kommentar
Vegar Jansen Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvilket OS kjører denne boksen ? Er det mulig å legge til eks DVB-T kort med CI (CAM) ? Det kjører ikke et OS som sådan. Det har kun Boxee, som igjen ligger på et innebygd Linux-system. Jeg TROR ikke Boxee Box støtter TV-kort som det er, men det er noe jeg bør klare å finne ut til en test. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Har forhåndsbestilt meg denne fra elkjjøp, anbefaler for de som er interessert å teste ut OS-versjonen som kan lasted ned på boxee.tv Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Så var den utsatt igjen. Lurer på når den faktisk kommer eller om jeg venter forgjeves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg