Raz Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hei, jeg skal installere ett radeon 9800 pro i maskinen min. Jeg har hatt ett gf4-ti4600 i denne maskinen og lurer på om det er noe jeg bør gjøre FØR jeg setter i det nye kortet? Jeg tenker da på f.eks på om jeg bør fjerne nvidia drivere, eller om det er noe annet jeg bør tenke på? Lenke til kommentar
tøs Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Det jeg TROR er en mulighet er at du fjerner maskinvaren før du installerer det nye kortet. Klikk på egenskaper på min datamaskin -> maskinvare, -> enhetsbehandling. Der finner du skjermkortet ditt under display adapters. Klikk på fjern, og etter en stund rebooter maskinen din. Da kan du sette inn det nye kortet. Det er en mulighet, at det går ann å sette inn det nye korte, installere de nye driverne (eller oppdatere hvis XP finner dem automatisk), uten å slette de gamle driverne. Svart finner du nokk i instruksjonsboka di. Det går uansett ikke galt med maskinen, hvis du gjør noe feil, for det finnes standard drivere lagt inn i systemet, så bilde får du inn( tror jeg). Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Avinstaller nvidia driverene i add/remove programs (legg til /fjern programmer) i kontrollpanel. Fjern kortet fra system. hardware, device manager Slå av maskinen. Ta ut Nvidia, enter ATI Start opp. Installer ATI drivere. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Avinstaller nvidia driverene i add/remove programs (legg til /fjern programmer) i kontrollpanel. Fjern kortet fra system. hardware, device manager Slå av maskinen. Ta ut Nvidia, enter ATI Start opp. Installer ATI drivere. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 er helt enig med gutta..tror du skal slippe og formatere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 bare for å vere på den sikre siden, så kunne du brukt driver cleaner for å fjerne spor av driveren helt Lenke til kommentar
salomo Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Sjekk på Guru3d.com der finner du flere verktøy som fjerner gamle drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå