Odesseiron Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Fearless Studios er navnet, og gutta har med seg tung erfaring. Les hele saken Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Dette var jo triste nyhende for LucasArts. Storkoste meg med TFU, og gledar meg stort til TFU2. Er overbevist om at desse gutane kan starte eit bra studio, og komme med mykje spanande nyhende. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 "Ved å ta store kreative risikoer og takle nye utfordringer skal vi spleise historie og gameplay for å suge deg inn og engasjere deg i like stor grad som favorittboka eller -filmen, sier Blackman i en uttalelse." Håper virkelig de lykkes, selv om det er stor risiko. Har jo "nettopp" sett Tim Schafer ha middels suksess med Brütal Legend og Ron Gilbert ha relativt stor suksess med Deathspank. Får håpe disse gutta klarer seg minst like bra. Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 hper de (videre)utvikler Battlefront 3. mye potensial, syns jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå