Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Trenger hjelp. Kies finner mobilen under prog. oppstart. Men da jeg trykker oppgrader knappen finner den ikke mobilen... noen som har opplevd lignende ? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Det står at den ikke støtter operatørlåste telefoner. Er det mulig å oppdatere hvis jeg opprinnelig har en operatørlåst som er låst opp? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 eh....min er låst til Tele2 men oppdaterte den i går uten problemer.... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Til alle med kies problemer. Ta ut eventuelt minnekort og restart tlf. forsøk nå å koble til. funket for min del ihvertfall:) Rune Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hei alle sammen. Er det noen som har mistet norsk språk etter oppdatering til android 2.2? Lenke til kommentar
Bunnie Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) jeg har fått lastet ned siste oppdatering til GALAXY S. Froyo 2.2 Kjerneversjon 2.6.32.9 Det som irriterer meg er at telefonen er blitt jævlig treig. Som da jeg oppdaterte min Galaxy Spica fra 1.6 til 2.1. Det også funket dårlig. Lurer på å få den tilbakestilt til 2.1. Noen som har vert ute for dette og kan gi meg tips til å få den kjappere? Evt. Hvordan jeg tilbakestiller til 2.1 Endret 7. januar 2011 av Bunnie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg