Øystein W. Høie Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Nå kan du laste ned ny programvare. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Den videoen er jo fra 30. august. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Nå har jeg oppdatert min Galaxy S til 2.2 gjennom kies!!! MEN jeg ser at jeg IKKE har Android Market på mobilen lengre. Finner den ikke, har søkt og lett, men borte er den! Fastvarever 2.2 Grunnbåndversjon I9000XXJPM Kjereneversjon 2.6.32.9 root@ER-S608#1 Build-nummer FROYO.XWJP6 Hmmmmm! Rart! Jeg har restarta mobilen men borte er den! (å ja, jeg hadde den da jeg hadde 2.1) Henning Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 For å få tilbake Market på Galaxy S, så må du nullstille til fabrikkinstillinger. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hallo! Jeg har lastet ned siste versjon av Kies, koblet til telefonen, men skjønner allikevel ikke hvordan jeg oppdaterer til 2.2.??? Noen som forteller meg hvilke knapper jeg skal trykke på Takk Kan noen sende meg linken til KIES? Jeg klarer ikke å sync telefonen til KIES og samtidig hvor jeg laster ned Android 2.2 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har iMac,og hvor finner jeg synkroniseringsprogrammet kies? Hvordan oppgraderer jeg min Galaxy S via iMac?... Hadde dog vært enklest å oppgradere over luften som gikk helt greit med feks min tidligere Nokia N900,og jeg mener min tidligere Htc Desire også tok oppgradering enkelt over luften. Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har iMac,og hvor finner jeg synkroniseringsprogrammet kies? Hvordan oppgraderer jeg min Galaxy S via iMac?... Hadde dog vært enklest å oppgradere over luften som gikk helt greit med feks min tidligere Nokia N900,og jeg mener min tidligere Htc Desire også tok oppgradering enkelt over luften. Så vidt vi kan se har ikke Samsung lansert Kies for Mac-brukere. Men vifant en forumtråd med en del gode tips ang synking mellom Galaxy S og Mac, mulig du finner noen gode tips her. Lykke til! Nå har jeg oppdatert min Galaxy S til 2.2 gjennom kies!!! MEN jeg ser at jeg IKKE har Android Market på mobilen lengre. Finner den ikke, har søkt og lett, men borte er den! Fastvarever 2.2 Grunnbåndversjon I9000XXJPM Kjereneversjon 2.6.32.9 root@ER-S608#1 Build-nummer FROYO.XWJP6 Hmmmmm! Rart! Jeg har restarta mobilen men borte er den! (å ja, jeg hadde den da jeg hadde 2.1) Henning Vi har sett flere som melder om samme problemet, det ser ut til å stille telefonen tilbake til fabrikkinstillingene hjelper. Bare husk backup. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Samsung Kies suger! Eventuelt så suger alle 3 laptoper som finnes i huset her. Får melding om at MTP ikke lar seg innstallere, og da vil jo ikke min Galaxy S heller koble seg til Kies. Flere som har opplevd dette? Noen som vet om en fix? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg klarer ikke å oppdatere min Galaxy S antakelig pga jeg har en lekket versjon av 2.2, så når jeg skal oppdatere får jeg denne meldingen: Moddelnavn : GT-I9000 Gjeldende versjon : PDA:JPK/ PHONE:JPK /CSC:JPK Versjonen til denne enheten kan ikke oppdateres Hvordan kan jeg slette den lekkede 2.2'en? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Takk for linken Marte! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 klarer ikke å koble mobilen sammen med pc`n! Kies suger!!!!!!!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det ser ut som en dårlig kopi av ios! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Sånn, nå kan ikke dere iPhonehatere si at Apple kopierer alle Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 For å fikse MTP problemet reinstaller windows media player 11. Ja høres rart ut men det funket Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hvordan får jeg egentlig oppgradert til Froyo på Samsung Galaxy S i9000??? 1. Har lastet ned kies. 2. Har trykket på oppdater. 3. Telefonen har lastet ned masse og lenge. 4. Fikk ikke opp feilmeldinger under oppdateringen 5. Telefonen er restartet flere ganger. 6. Står fortsatt at jeg har firmware version 2.1 7. Hurtigkoblingen til å sende sms har forsvunnet Hva gjør jeg??? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Har oppdatert via KIES. Ingen feilmeldinger. Står fortsatt fastvare: 2.1-update1 Build: ECLAIR... Hva skyldes dette? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Det ser ut som Samsung har trukket tilbake Froyo oppdateringen. "Speaking of the Samsung Galaxy S, the Froyo update for the device has been delayed for next week. Despite the fact that it was already available temporarily, Samsung UK has stated that they are still in the testing phase and that the OS is not going to be ready until the next week." http://androinica.com/2010/10/15/android-2-2-froyo-for-samsung-galaxy-s-has-finally-arrived/ Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Feil link til kilde. Her er den rette: http://www.blog.best-mobile-contracts.co.uk/2010/10/quick-android-news-updates-for-sony-and-samsung.html My bad. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kies finner ikke mobilen min, har aldri gjort det før heller... har prøvd på alle pcene hjemme hos meg selv, og begynner å bli meget irriterende... har innstallert nyeste versjonen fler ganger .. men finner den aldri. DØD over KIES... men galaxy s <3 hvorfor hooker ikke samsung opp en oppdatering over luften? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 du trengr ikke og resete til fabrikk nstillingene for og få marked igjen.. bruk et filbehandlings program, ikke det som følger med telefonen, men f.eks astro.. gå da inn på system/app og innstaler vending.apk så er alt konge:) beste er alikevel og null stille den, ting er mye mer stabilt og kjapt, min erfaring da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg