Gå til innhold

I dag får du bedre Galaxy S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg oppdatert min Galaxy S til 2.2 gjennom kies!!!

MEN jeg ser at jeg IKKE har Android Market på mobilen lengre. Finner den ikke, har søkt og lett, men borte er den!

Fastvarever

2.2

Grunnbåndversjon

I9000XXJPM

Kjereneversjon

2.6.32.9

root@ER-S608#1

Build-nummer

FROYO.XWJP6

Hmmmmm!

Rart!

Jeg har restarta mobilen men borte er den! (å ja, jeg hadde den da jeg hadde 2.1)

Henning

Lenke til kommentar

Jeg har iMac,og hvor finner jeg synkroniseringsprogrammet kies? Hvordan oppgraderer jeg min Galaxy S via iMac?... Hadde dog vært enklest å oppgradere over luften som gikk helt greit med feks min tidligere Nokia N900,og jeg mener min tidligere Htc Desire også tok oppgradering enkelt over luften.

Så vidt vi kan se har ikke Samsung lansert Kies for Mac-brukere. Men vifant en forumtråd med en del gode tips ang synking mellom Galaxy S og Mac, mulig du finner noen gode tips her. Lykke til!

Nå har jeg oppdatert min Galaxy S til 2.2 gjennom kies!!!

MEN jeg ser at jeg IKKE har Android Market på mobilen lengre. Finner den ikke, har søkt og lett, men borte er den!

Fastvarever

2.2

Grunnbåndversjon

I9000XXJPM

Kjereneversjon

2.6.32.9

root@ER-S608#1

Build-nummer

FROYO.XWJP6

Hmmmmm!

Rart!

Jeg har restarta mobilen men borte er den! (å ja, jeg hadde den da jeg hadde 2.1)

Henning

Vi har sett flere som melder om samme problemet, det ser ut til å stille telefonen tilbake til fabrikkinstillingene hjelper. Bare husk backup.

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg egentlig oppgradert til Froyo på Samsung Galaxy S i9000???

1. Har lastet ned kies.

2. Har trykket på oppdater.

3. Telefonen har lastet ned masse og lenge.

4. Fikk ikke opp feilmeldinger under oppdateringen

5. Telefonen er restartet flere ganger.

6. Står fortsatt at jeg har firmware version 2.1

7. Hurtigkoblingen til å sende sms har forsvunnet

Hva gjør jeg??? :)

Lenke til kommentar

Det ser ut som Samsung har trukket tilbake Froyo oppdateringen.

"Speaking of the Samsung Galaxy S, the Froyo update for the device has been delayed for next week. Despite the fact that it was already available temporarily, Samsung UK has stated that they are still in the testing phase and that the OS is not going to be ready until the next week."

http://androinica.com/2010/10/15/android-2-2-froyo-for-samsung-galaxy-s-has-finally-arrived/

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Opprett ny...