Øystein.F. Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Dette sjarmerande eventyret kan lett bli ei av årets skjulte perler. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hm, aldri hørt om dette, men det høres jo veldig lovende ut. Om dei første timane er nokon indikasjon på kva vi har i vente blir dette eit spel som først og fremst handlar om å kose seg, ikkje nødvendigvis det å bli utfordra i stadig større grad. Og akkurat dette fikk meg veldig interessert. Satser på at det kommer en anmeldese når spillet kommer ut, for det blir spennende å se hvordan hele spillet klarer seg, om det blir ensformig og hvor lenge det varer osv. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 for meg så höres dette spillet ut som en slags the last guardian spill,bare ikke like godt sikkert:p. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kan ikke si jeg har fulgt dette spillet, men må si jeg absolutt sniffer litt borti det hver gang det dukker opp ! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hadde dere ikke en artikkel om dette spillet for ikke så lenge siden, eller er det noe jeg har drømt? Jeg har hørt om spillet jeg, men for min del blir det vel ikke kjøp med en gang. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det stemmer. Under årets Gamescom-messe i Köln fikk vi en fremvisning av spillet. Denne gangen er det snakk om et upåvirket innsyn fra Øysteins sofakrok, der han får spille en begrenset del av spillet slik den er ment å fremstå i det ferdige spillet. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 jeg har lyst til å kose den svære bamsen der! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Gleder meg stort til dette. Om dei første timane er nokon indikasjon på kva vi har i vente blir dette eit spel som først og fremst handlar om å kose seg, ikkje nødvendigvis det å bli utfordra i stadig større grad. Litt den følelsen jeg sitter med nå når jeg holder på med Enslaved, selv om jeg nok tror det er litt større fokus på kamp i Enslaved. Det er deilig å slappe ordentlig av mens man spiller! Endret 17. oktober 2010 av StorPeder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå