Gorzun Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Har dette spillet til min ps3.. Har ikke fått spilt det ferdig ettersom jeg irriterer meg grenseløs på loading tiden bare for å komme inn i en meny. Er det slik på xbox 360? Loading for å komme inn i force upgrades, og loading for å komme ut igjen... Helt sinnsykt. Har ikke klart å spille det på grunn av dette.. Vurderer å kjøpe det til 360 nå som oppfølgeren er rundt hjørnet, men ønsker å høre folks tilbakemeldinger vedrørende dette. Takk hvis du gidder å lese dette, og tusen takk hvis du har en tilbakemelding Edit: Føler meg temmelig dum etter å ha funnet en xbox360 review på IGN (google) som skriver om de samme loading greiene der... Admin kan godt slette denne Selv skal jeg gå å brenne mitt eksemplar og glemme at det finnes... Endret 14. oktober 2010 av Gorzun Lenke til kommentar
Einride Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Irriterande, ja, men kor ofte går du inn i desse menyane? Eg har særdeles lav terskel for slike ting som det der, og eg kom meg no igjennom spelet i alle fall. Pust rolig inn og ut eit par gonger, så klarer du det nok ^_^ (Du vil fort oppdage at det er heilt andre ting som irriterar meir i spelet. Som targeting ) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kan du ikke bare installere spillet? Loading pleier å gå kjappere da. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Irriterande, ja, men kor ofte går du inn i desse menyane? Eg har særdeles lav terskel for slike ting som det der, og eg kom meg no igjennom spelet i alle fall. Pust rolig inn og ut eit par gonger, så klarer du det nok ^_^ (Du vil fort oppdage at det er heilt andre ting som irriterar meir i spelet. Som targeting ) Hehe, targeting er litt irriterende.. Blir en del ganger, når man skal sjekke utseende på lightsaber crystals, eller ikke får meg seg combo moves'a etter å ha investert etc... Har tålmodigheten til en sith Tror spillet hadde en mandatory install til ps3. Er "skill" menyenes loading som irriterer vettet av meg. Får se hva jeg gjør.. Så på lens of truth at grafikken er ussel på ps3 hva gjaldt denne porten så det blir muligens et kjøp til 360 alikevel. Dersom en install der (som er frivillig etter hva jeg vet) sparer en for mye loading til og fra pause menyen er det genialt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå