Grøgger Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Som overskriften sier så lurer jeg på om det kommer noen bra spill ut til PS3'en i de neste månedene? Vurderer sterkt Black Ops, men er ikke helt sikker. Så lurer jeg også på om Fable 3 kommer ut til PS3? Får nå snart penger hvis jeg får solgt DS XL'en min! Takk for svar alle sammen! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Tror vel ikke Fable 3 kommer til PS3, så vidt jeg vet, om jeg ikke har gått glipp av noe. Har fullstendig hjerneteppe på hva som kommer til PS3 akkurat nå, men det ene spillet som jeg husker er Assassin's Creed: Brotherhood. Gamer.no har en spillkalender. Så du kan jo sjekke ut den f.eks. Tror faktisk jeg skal gjøre det selv når jeg tenker meg om. Endret 14. oktober 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Sly Collection, Gran Turismo 5, LittleBigPlanet 2, inFamous 2 og Ico & Shadow of the Colossus HD er ivertfall noen. Endret 14. oktober 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kan ikke komme på noen jeg heller...er det i det hele tatt noen? PS3 hadde en relativt god start på året, men det er vel ikke noe særlig nytt nå. Ihvertfall ikke etter utsettelsen av GT5. @ nouse4aname : Ingen av de spillene kommer i år bortsett fra Sly...som er et PS2 spill. Trådstarter vil vel kanskje ha noe litt nærmere i tid? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 GT5 kommer vel i desember etter utsettelsen? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Sly Collection er vel nyutgivelser av de gamle Sly spillene, som kommer til PS3? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Sly Collection er vel nyutgivelser av de gamle Sly spillene, som kommer til PS3? Das ist korrekt. Men jeg har aldri prøvd de før, så for meg blir det som nye spill. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ta en titt på Fallout New Vegas. Cod: Black Ops. NFS Hot Pursuit, Rock Band 3, AC Brotherhood og Gran Turismo 5. Fable 3 kommer neppe til ps3. Microsoft eier rettighetene til serien. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Masse eksklusiver som kommer fra og med dette året og neste Gran Turismo 5 Hmm håper iår Killzone 3 Februar 2011 Sly Collection 24 november Infamous 2 2011 The Last Guardian 2011 Resistance 3 2011 Ratchet And Clank All 4 One 2011 Playstation Move Heroes 2011 Du kan også sjekke ut disse perlene: Uncharted 2 Among Thieves God Of War III Heavy Rain Metal Gear Solid IV Infamous Ratchet And Clanks Av andre så er det: Assassins Creed Brotherhood Star Wars Force Unleashed 2 Medal Of Honor som kom igår Håper dette var til hjelp Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Masse eksklusiver som kommer fra og med dette året og neste Gran Turismo 5 Hmm håper iår Killzone 3 Februar 2011 Sly Collection 24 november Infamous 2 2011 The Last Guardian 2011 Resistance 3 2011 Ratchet And Clank All 4 One 2011 Playstation Move Heroes 2011 Du kan også sjekke ut disse perlene: Uncharted 2 Among Thieves God Of War III Heavy Rain Metal Gear Solid IV Infamous Ratchet And Clanks Av andre så er det: Assassins Creed Brotherhood Star Wars Force Unleashed 2 Medal Of Honor som kom igår Håper dette var til hjelp Tenker på Infamous, men er ikke helt sikker enda. :unsure: Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Dere glemmer Crysis 2! Vel og merke neste år da men <_< Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Dere glemmer Crysis 2! Vel og merke neste år da men <_< Crysis er jo bare Eyecandy og ingenting annet. Jeg styrer i alle fall unna det :S Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Jeg gleder meg til det nyeste Time Crisis spillet. Co-op morro som inneholder tre spill i ett Time Crisis: Razing Storm a compilation of light gun rail shooter video games by Namco for the PlayStation 3. Featuring full compatibility with both the Guncon 3 light gun and the PlayStation Move motion control system, the compilation consists of ports of various arcade games. Due for release on 05 November 2010 (play.com) Videopreview: http://www.giantbomb.com/quick-look-time-crisis-razing-storm/17-3365/ Endret 16. oktober 2010 av Tailzo Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Spill som kommer til PS3 de nærmeste månedene: Need for Speed Call of Duty Black Ops Vanquish Dj Hero 2 Assasin Creed Brotherhood Gran Tourisimo 5 (kanskje) og sikkert en masse andre multiplattform spill. Er ikke så veldig mange eksklusiver som kommer innen jul da en del av de har blitt flytta over til neste år men for ett første kvartal vi får. Att fable III kommer til PS3 er like sannsynlig som att GT5 kommer til 360 Endret 16. oktober 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Dere glemmer Crysis 2! Vel og merke neste år da men <_< Crysis er jo bare Eyecandy og ingenting annet. Jeg styrer i alle fall unna det :S Synes Crysis, og spesielt Crysis: Warhead var fantastisk artige. De har veldig solid spillbarhet, samt at det er mange morsomme måter å ta knekken på fienden på. Jeg ser veldig frem til Crysis 2. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ghost Recon: Future Soldier kommer vel i 1. kvartal til neste år? Det tror jeg er verdt å sjekke ut. Også kommer jo Assassins Creed: Brotherhood 19. November. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå