Gå til innhold

søker medlemmer i en mw2 klan

Anbefalte innlegg

eg søker da ite medlemmer i en mw2 klan som hetter BoneShakerification TAG: BSi'

denne klanen he så si nettopp starta og he 5 medlemmer alle er ikke lika aktive og sånt...

fust å fremst trenger vi ikke sniperer,

du bør ha gamer IQ og ver sån passe god.

du bør ver øve 14 vil ikke spille me så mange små onger, me he en i klanen så er 14 trur eg :p og han elste er vel 16-17 :D

vi prøver å spille så mange klan matcher som vi kan ikke så lett når me e så få og ikke alle er aktive

spiller og da itte clanbase rules

spiller på pc seff lizzm.

VIS DU GAMER WOW KAN DU BARE GLØMA OG TA KONTAKT.

har alerede en som spiller wow og han ditche oss når me spiller match... -.-

kontakt meg vis du er interessert Steam: billy9o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk grammatikken din plx, litt slitsomt å lese :).

Jeg 'hater' MW2 fordi alle har snakka om det i snart et helt år! "Å fy søren! I går fikk jeg nuke liksom...var bare SÅ eiiid!" blir litt slitsomt i lenged :)

Uansett, lykke til med søkinga.

Endret av AltF4
Fjernet unødvendig innhold
Lenke til kommentar

Vel, etter min mening. Og IKKE FLIPP UT TOTALT NÅ ( MÅ SKRIVES MED CAPS )

Cod4 er for de litt mer erfarene og rett og slett seriøse, når det kommer til Mw2, så finner man så å si bare drittunger eller hobby-pros'. IMO.

Men for all del, lykke til med å søke etter folk til en Mw2 clan.

Hørte noe snakk om at Mw2.no var et fint sted å søke og. : )

Lenke til kommentar

Aaaaaw, jeg spiller wow av og på så da kan jeg ikke være med =/ Ikke for å være frekk, men jeg ser ikke helt poenget med å; 1) Utelukke 12 millioner gamere. 2) Ha en aldersgrense på 14. Er da like kid i hue om du er 12 eller 15. Eneste forskjellen er hår på kroppen. 3) Bruke kurder som skjellsord?

MW2 er spillet vi bruker til å ha noe å gjøre mens vi venter på Black Ops og all its glory! Så lite vits i å se etter klanmembers til et spill som snart blir forlatt. De som er hardcore fortsetter med cod 4 eller andre skytespill. De som er casual og trives i mw2 går til black ops fordi det er en upgrade.

Lenke til kommentar
Blizzard Entertainment, Inc. announced today that the subscriber base for World of Warcraft®, its award-winning massively multiplayer online role-playing game (MMORPG), now exceeds 12 million players worldwide.

Kilde

7. oktober 2010.

Jeg jobber i barnehage og tro meg, stemmer kan høres før de treffer stemmeskifte ;)

Google is your friend

Poenget mitt er at å bruke folkeslag som skjellsord er en engangsbillett til å opptre som en ignorant tulling. Også er det kjekt å vite hva du prater om.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...